WYNIKI FINANSOWE
W pierwszej połowie 2005 roku, K2 uzyskała przychody ze sprzedaży w wysokości 3,85 mln złotych, co oznacza wzrost w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku o ponad 60%. Z kolei wynik finansowy EBITDA wyniósł 457 tys. zł. przekraczając o ponad 38% rezultat pierwszego półrocza 2004.
KLIENCI I PROJEKTY
W pierwszej połowie br. K2 kontynuowała współpracę ze wszystkimi dotychczasowymi kluczowymi klientami, zaś w przypadku niektórych znacznie rozszerzyła zakres obsługi, realizując np. aż 4 nowe serwisy internetowe dla Coca-Cola oraz spektakularny projekt dla Nokia – www.moBlog.pl – będący pierwszym w Polsce i jednym z pierwszych w świecie serwisów mobilnych blogów.
W pierwszym półroczu b.r., zrealizowano projekty i usługi internetowe dla takich marek jak Bankier.pl, EDEN, Link4, SANITEC Koło, Softbank, PZU Życie. Wykonano także oparty na platformie SharePoint Server portal korporacyjny dla koncernu farmaceutycznego US Pharmacia oraz szereg prezentacji multimedialnych m.in. dla Banku Millennium oraz firmy Dialog. Z dużym zainteresowaniem ze strony Klientów spotkała się oferta usług public relations on-line – K2 zrealizowała już projekty ePR dla: Nokia, Ikea oraz marki Eden.
ORGANIZACJA
W maju br., w konsekwencji realizacji strategii dostarczania klientom kompleksowej obsługi e-marketingowej, K2 utworzyła interaktywny dom mediowy ACR S.A. (www.acr.pl) specjalizujący się w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych w Internecie. W ciągu pierwszych miesięcy ACR zrealizował już kampanie dla takich marek jak m.in. Bank BPH, Dom Zdrowia, Expander, SANITEC Koło, IMP czy MITO. O skuteczności ACR S.A. oraz ogromnym zapotrzebowaniu na specjalistyczne usługi e-mediowe świadczy fakt, że działalność nowego domu mediowego jest dochodowa już po 3 miesiącach jego funkcjonowania.
KREACJA
W minionym półroczu w sposób szczególny wyróżniano liderów kreacji K2. Senior Designer K2 Bartek Rozbicki został pierwszym Polakiem uhonorowanym członkostwem w jury międzynarodowego konkursu kreacji Cresta Awards, a Marcin Strzałkowski członkiem jury konkursu młodych talentów „Kanon Twórców”.
W ramach struktur K2 dokonano zmian w Dziale Kreacji. Łukasz Lewandowski pracujący
w K2 od 3 lat, będący współtwórcą takich projektów jak: Modna Nokia, Odważna Nokia czy moBlog został Creative Concept Directorem agencji.
Kreacje K2 zdobyły kolejne nagrody: witryna „Peugeot 407 – znów warto rozmawiać o samochodach” uhonorowana została brązową statuetką na konkursie Klubu Twórców Reklamy, a mikrowitryna internetowa „Modna Nokia” uzyskała nominację
w konkursie Kreatura.
TECHNOLOGIA
W pierwszym półroczu br. K2 jako pierwsza agencja interaktywna w Polsce zdobyła status certyfikowanego partnera firmy Microsoft. Wyróżnienie to stanowi uznanie dla kompetencji i całkowitego wkładu agencji w obszar rozwoju technologii informatycznych i jest także konsekwencją rozszerzenia przez K2 zakresu świadczonych usług technologicznych m.in. o rozwiązania oparte na Microsoft Sharepoint Server, Microsoft Office System oraz platformę K2.NET.
W ramach promocji unikalnej w skali rynku usługi K2 Managed Hosting, dedykowano jej osobny serwis internetowy, funkcjonujący pod adresem http://hosting.k2.pl.