Stały przyrost liczby Klientów oraz wartości depozytów potwierdzają czołową pozycję mBanku na rynku bankowości elektronicznej w Polsce. W ciągu 40 miesięcy działalności, Klienci mBanku otworzyli ponad 730 tysięcy rachunków, na których zdeponowali 2,7 miliarda zł.
Sukces bankowości internetowej będzie zależał od ciągłej innowacji technologicznej, procesowej i produktowej. Na naszych oczach zmienia się zasadniczo model oszczędzania gospodarstw domowych, sposób dokonywania transakcji płatniczych oraz zaspokajania potrzeb kredytowych osób fizycznych. Zmiana stylu życia – pracy, wypoczynku i edukacji – w wyniku rozpowszechniania się postępu technologicznego wymusza dostosowanie oferty banków detalicznych w zakresie produktów i sposobu obsługi. Sukces mBanku zawdzięczamy umiejętnemu zastosowaniu technologii dla stworzenia nowego modelu biznesowego, którego kluczem są relatywnie niskie koszty, najlepsze ceny, prostota obsługi, a wszystko razem służy wygodzie i korzyściom dla klientów. – zaznacza Sławomir Lachowski – Wiceprezes BRE Banku SA, twórca mBanku.
mBank proponuje model, w którym to bank szuka Klienta, a nie odwrotnie. Każdy, kto ma ukończone 13 lat może stać się Klientem mBanku, gdyż mBank nie stawia przed Klientami żadnych ograniczeń w otwarciu konta, nie wymaga minimalnych i regularnych wpłat. Klienci mogą swobodnie korzystać ze swoich środków nie tracąc korzyści z ich wysokiego oprocentowania.
mBank może obecnie spełniać funkcję instytucji finansowej pierwszego wyboru, która oferuje unikalne powiązanie finansowych produktów niebankowych (fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia) z wygodną obsługą bankową i dzięki temu pozwala Klientom na optymalne zarządzanie finansami. mBank zapewnia maksimum korzyści i wygody.