W pierwszym półroczu br. rynek usług maklerskich powiększył się o 81 tys. rachunków papierów wartościowych (Parkiet, 31.07.07), z czego aż 28,1 tys., czyli 35%, z nich to rachunki z aktywną usługą eMAKLER w mBanku.
Średnio miesięcznie od początku roku w mBanku przybywa 4,5 tys. inwestorów, dzięki czemu bank pozostaje liderem rynku internetowych rachunków maklerskich.
Tak dobre wyniki sprzedaży są przede wszystkim rezultatem trafnie przyjętych założeń biznesowych. W 2005 roku przewidywaliśmy, że dobra koniunktura rynkowa przyciągnie na giełdę ogromną liczbę nowych inwestorów, którzy będą poszukiwali przede wszystkim prostych, tanich i wygodnych rozwiązań umożliwiających zakup i sprzedaż akcji polskich przedsiębiorstw. Prognoza ta w pełni się potwierdziła, a nam udało się przejąć ogromną część tego nowego rynku – mówi Maciej Witkowski, Wicedyrektor Biura Sprzedaży, odpowiedzialny za produkty inwestycyjne w mBanku. Oczywiście mBank nie zapomina również o inwestorach aktywnych, oczekujących np. atrakcyjniejszych warunków cenowych. Ta grupa Klientów rośnie jednak znacznie wolniej, głównie z uwagi na fakt, że wiedzę i doświadczenie niezbędne do takich inwestycji zdobywa się z czasem – dodaje.