Od początku roku liczba klientów korzystających z wygodnego Nowego Konta Oszczędnościowego w Banku Pocztowym zwiększyła się o kolejnych 50 tys. osób.
Klienci Banku Pocztowego coraz chętniej oszczędzają. W maju saldo lokat terminowych przekroczyło 700 mln zł. W połowie czerwca również saldo środków zgromadzonych na Nowym Koncie Oszczędnościowym przekroczyło 700 mln zł. Z tego produktu korzysta już przeszło 150 tys. klientów. Oznacza to, że w ciągu pół roku ich liczba wzrosła o ponad połowę.
Nowe Konto Oszczędnościowe to wygodne połączenie konta i lokaty. Na rachunku tym uzyskuje się oprocentowanie w wysokości 4,6% w skali roku, jak z lokaty, przy jednoczesnym dostępie do zgromadzonych środków, jak na rachunku osobisty. Klient ma możliwość trzy razy w miesiącu bez opłat i utraty odsetek wypłacić pieniądze z konta oszczędnościowego – raz w formie gotówkowej, raz w postaci przelewu zewnętrznego i raz jako przelew wewnętrzny. O otwarcie Nowego Konta Oszczędnościowego wnioskować można w placówkach Banku Pocztowego, Poczty Polskiej, przez internet oraz za pośrednictwem Infolinii.
Poza Nowym Kontem Oszczędnościowym, wśród produktów depozytowych Banku Pocztowego największym powodzeniem cieszy się oprocentowana na poziomie 4,7% w skali roku lokata 6- miesięczna, której saldo wynosi obecnie ponad 560 mln zł.
Źródło: Bank Pocztowy