Bank BNP Paribas przygotował kolejną odsłonę popularnej promocji, dzięki której nowi Klienci, którzy otworzą ROR wraz z Kontem Lokacyjnym mogą liczyć na oprocentowanie na poziomie 8% w skali roku. Z promocji można skorzystać, otwierając rachunek pomiędzy 1 października a 31 grudnia. Warunki promocji premiują aktywnych użytkowników, zachęcając do poznawania szerzej oferty banku.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych efektów promocji – realizuje ona w pełni ambitne cele, które sobie założyliśmy. Niemal 90% Klientów, którzy skorzystali z oferty, zaczęło aktywnie z nami bankować i korzystać również z innych produktów finansowych, które oferujemy. Prawie połowa z nich zaczęła też traktować nasz bank jako bank pierwszego wyboru – mówi Aldona Skarbek-Jakubowska, Leaderka Tribe’u Klientów Indywidualnych i Produktów w Banku BNP Paribas.
Oferta jest przeznaczona wyłącznie dla nowych Klientów, czyli osób, które w ciągu roku przed zawarciem umowy nie miały innego rachunku oszczędnościowo–rozliczeniowego lub rachunku oszczędnościowego w Banku BNP Paribas. Każdy, kto spełnia ten warunek, może otworzyć w oddziale ROR z Kontem Lokacyjnym. Środki zdeponowane na koncie będą oprocentowane na poziomie 8% w skali roku w miesiącu otwarcia i kolejnym, a po spełnieniu odpowiednich warunków (comiesięczny wpływ na ROR w wysokości min. 1000 zł i co najmniej 4 transakcje kartą w miesiącu) aż do końca marca 2025 r. Promocyjne warunki obowiązują pierwszych 30 000 Klientów i dotyczą środków do wysokości 25 000 złotych.
Jako Bank Dobrych Decyzji, chcemy inspirować do najlepszych wyborów nie tylko obecnych Klientów, ale także osoby, które nie poznały jeszcze naszej oferty. Promocyjne oprocentowanie konta lokacyjnego to zachęta do aktywnego bankowania i zwrócenia uwagi na całe spektrum innych produktów i usług Banku BNP Paribas, w szczególności konta z kartą filmową, kartą tenisową czy kartą dla Wpływowych, przygotowanych z myślą o pasjonatach różnych dziedzin, czy konto premium dla Klientów zamożnych. Konto Lokacyjne to też szansa na poznanie nas jako banku odpowiedzialnego społecznie. Nie tylko działającego na rzecz innych, np. poprzez edukację finansową czy działanie wolontariackie, ale też ułatwiającego odpowiedzialne działania swoim Klientom. Najlepsze przykład to wspieranie odpowiedzialnej konsumpcji poprzez wynajem – zamiast kupowania – elektroniki użytkowej, który oferujemy wspólnie z Plenti czy mamGO – platforma do zakupu, leasingu i wynajmu pojazdów – mówi Barbara Stęchły, Dyrektorka Zarządzająca Pionu Klientów Bankowości Detalicznej i Biznesowej w Banku BNP Paribas.
Klienci, którzy do ROR wybiorą kartę debetową Mastercard, mogą również dodatkowo zyskać e-vouchery o wartości 400 zł w programie Bezcenne Chwile. Z tej promocji może skorzystać każdy Klient Banku BNP Paribas (nie tylko nowy), który jeszcze nie zarejestrował się w programie. Warunkiem uzyskania nagrody jest wykonanie pięciu transakcji kartą na łączną kwotę minimum 1000 zł w każdym z dwóch kolejnych miesięcy kalendarzowych, licząc od daty rejestracji w programie. I to w okresie od początku października do końca roku.
Bank BNP Paribas dynamicznie rozbudowuje swoją ofertę, podkreślając przy tym zaangażowanie społeczne i stawiając na personalizację produktów i usług. Elementami prowadzonej od kwietnia kampanii „Bank Dobrych Decyzji” są m.in. konta i karty płatnicze: konto z kartą dla #Wpływowych ze specjalnym spławikiem wspierającym dbanie o jakość wód w Polsce, a także konta z kartami „filmową” i „tenisową” ułatwiające pasjonatom kina i tenisa realizację ich pasji. Innowacyjność oferty ze spławikiem została doceniona przez jury konkursu Gerety Awards 2024 Srebrem w kategorii Innovation Cat. Natomiast podczas tegorocznej gali Klub Twórców Reklamy (KTR), gdzie jury szczególnie docenia odwagę, aktualność, kunszt i twórczą wyobraźnię w czterech głównych kategoriach (Communication, Design, Technology oraz Craft) bank zdobył 11 mieczy, w tym aż 5 złotych.
Bank kładzie również duży nacisk na oferowanie Klientom możliwości zmiany nawyków konsumpcyjnych na bardziej ekologiczne. Służy temu m.in. współpraca z Plenti umożliwiająca wynajem elektroniki czy rozwój platformy mamGO, gdzie każdy może kupić, wyleasingować lub wypożyczyć samochód, łatwo porównując, która z tych opcji jest najbardziej opłacalna, ale też najbardziej ekologiczna.
Dobre decyzje, które wspiera bank, to nie tylko wybory związane z ofertą, ale też te dotyczące istotnych kwestii społecznych. Bank BNP Paribas od 2020 r. pomaga szerzyć wiedzę finansową wśród najmłodszych w ramach działań Misji Edukacja. W 2022 r. rozpoczął akcję Misja Kieszonkowe, w ramach której zapewnił dostęp do bezpłatnych materiałów edukacyjnych dla ponad 70 000 uczniów z klas I-VI szkoły podstawowej i 2 000 nauczycieli w całej. Obecnie tematyka działań edukacyjnych banku zostaje poszerzona – we wrześniu ruszyła Misja Oszczędzanie. To działanie, dzięki któremu bank przybliża uczniom nowy obszar tematyczny i przekonuje, że uczenie dzieci odpowiedzialności finansowej to dobra decyzja. Misji towarzyszy specjalna promocja z oprocentowaniem aż 12% na środki na Lokacie Samodzielniaka.
Pracownicy banku ze wsparciem organizacji silnie angażują się również w działania wolontariackie. Rokrocznie wspierają kilkaset rodzin w ramach Szlachetnej Paczki, poświęcają czas na działania ekologiczne, oddają krew i wspierają finansowo fundacje partnerskie, które działają na rzecz wyrównywania szans edukacyjnych, ochrony środowiska czy poprawy sytuacji społeczności lokalnych.
Źródło: BNP Paribas