ING Bank Śląski rozpoczął jesienną odsłonę kampanii reklamowej promującej pożyczkę gotówkową. Klienci posiadający zobowiązania kredytowe w różnych bankach mogą teraz połączyć je w jedną ratę. Dzięki temu mogą uporządkować swoje finanse i spłacać ją po swojemu. Dodatkowo, w ramach specjalnej promocji, każdy klient, który przeniesie zobowiązania z innych banków może odebrać nawet 200 zł zwrotu pierwszej raty.
Posiadanie kilku, nawet niewielkich zobowiązań kredytowych, np. pożyczki gotówkowej czy limitu zadłużenia w różnych bankach powoduje, że musimy pamiętać o posiadaniu odpowiednich środków na koncie i różnych terminach płatności wielu rat. Spłata kilku zobowiązań może być znacznie bardziej komfortowa i mniej angażująca jeśli połączymy swoje raty w jedną, najlepiej taką którą można spłacać po swojemu powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.
ING Bank Śląski proponuje zastąpienie kilku pożyczek lub innych zobowiązań jedną ratą, którą klient może spłacać na własnych zasadach: raz mniej, raz więcej. Jednocześnie bank nie pobierze prowizji za udzielenie pożyczki, jeśli co najmniej 50% wnioskowanej kwoty (nie mniej niż 4 tys. zł), zostanie przeznaczone na konsolidację zobowiązań kredytowych z innych banków. Dodatkowo, w ramach specjalnej promocji trwającej do 15 października br., klienci, którzy przeniosą zobowiązania z innych banków mogą otrzymać nawet do 200 zł zwrotu pierwszej raty pożyczki.
Z promocji może skorzystać każdy klient, który spełni łącznie poniższe warunki:
- od 31 sierpnia do 15 października br. złoży wniosek o pożyczkę pieniężną, która przynajmniej w części zostanie przeznaczona na spłatę całości zobowiązania lub zobowiązań kredytowych wobec innych banków,
- do 26 października br. zawrze z bankiem umowę o pożyczkę na okres co najmniej 36 miesięcy, zobowiązując się do spłaty konsolidowanych zobowiązań kredytowych.
Bank nawiązuje w komunikacji do wiosennej kampanii pożyczki, w której zachęcał do pożyczania w taki sposób, aby na tym zyskać. Jesienna odsłona kampanii kierowana jest do innej grupy docelowej osób, które już skorzystały z pożyczki lub mają inne zobowiązania kredytowe. Adam Woronowicz, który ponownie wcieli się w rolę bohatera kampanii, zachęca wszystkich, którzy mają już inne raty na głowie, do połączenia ich w jedną i uporządkowania swoich finansów. Podsumowuje to hasło kampanii: Pożyczyłem, połączyłem, po swojemu spłaciłem.
W ramach kampanii zaplanowano działania marketingowe w internecie i oddziałach banku.
Tytuł kampanii: Pożyczyłem, połączyłem, po swojemu spłaciłem
Start kampanii: 31 września 2015 r.
Narzędzia:
- Internet zasięgowe działania prowadzone na: – portalach internetowych – onet.pl, interia.pl, allegro.pl, wp.pl., – ogólnopolskich serwisach tematycznych, m.in.: goldbach.pl, gazeta.pl, polskapress.pl, wp.pl – serwisach sieci reklamy – GDN, mGDN, – mobilnych sieciach reklamowych.
- Materiały promocyjne w placówkach banku
Kreacje internetowe: Agencja Kreatywna GONG