eurobank wychodzi naprzeciw oczekiwaniom e-konsumentów, udostępniając darmowe WiFi w 100 placówkach i wdrażając kolejny kanał komunikacji z klientami poprzez profil na portalu Facebook.com.
Rozwój bankowości elektronicznej, a także koncentracja na zwiększeniu satysfakcji klientów we wszystkich aspektach obsługi to tylko niektóre cele, które konsekwentnie realizuje eurobank po zakończeniu transformacji w bank detaliczny.
Surfowanie przy kawie
Darmowe WiFi jest obecnie dostępne w 100 wybranych placówkach w całej Polsce. Bank zapowiada rozszerzenie projektu o kolejne placówki. Usługa jest bezpłatna i dostępna dla wszystkich odwiedzających te placówki. To rozwiązanie adresowane w szczególności do użytkowników urządzeń mobilnych. Dodatkowo korzystający z hotspotów będą mogli napić się kawy. Dostawcą kompleksowego rozwiązania WIFI dla banku jest Netia.
Klient e-smart
e-obsługa to możliwość kontaktu z bankiem za pośrednictwem dedykowanej aplikacji na profilu eurobanku na Facebooku. Użytkownik znajdzie w niej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, może podzielić się opinią czy uzyskać informacje, korzystając z chata online.
– e-obsługa to kolejny krok w realizacji naszej strategii komunikacji w social media. Za pośrednictwem tej aplikacji internauta może nie tylko dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, ale także podzielić się swoim pomysłem na rozwój produktów i usług banku lub opinią – a ta jest dla nas szczególnie ważna –podkreśla Magdalena Suchanek, dyrektor zarządzający w eurobanku – Tym samym profil banku w mediach społecznościowych pozwala nam nabudowanie otwartych relacji z klientami i dostosowanie kanału komunikacji do ich oczekiwań – dodaje.
Aplikacja e-obsługa dostępna na profilu eurobanku na Facebooku.
Lista placówek objętych usługą
Dostawcą Usługi WiFi jest Netia S.A.. Usługa WiFi jest dostępna w wybranych placówkach Euro Banku S.A. Lista placówek oraz Regulamin Netia WiFi Internet – Warunki Korzystania z Usługi dostępne są w placówkach Euro Banku S.A. i na stronie logowania do Usługi WiFi.