Technologia płatności zbliżeniowych przyjmuje w ostatnich czasach wiele różnorodnych form. Obecnie w Polsce dostępne są naklejki na telefon, breloki, zegarki, biżuteria oraz karty umieszczone na kartach SIM w telefonach NFC. Wydawałoby się, że karty płatnicze nas już nie zaskoczą, a jednak dzięki technologii zbliżeniowej możliwe jest eksperymentowanie z różnorodnymi formami kart zbliżeniowych, którymi oczywiście można płacić wszędzie gdzie zobaczymy logo MasterCard PayPass.
PKO Bank Polski udostępnił od czerwca 2014 swoim najmłodszym klientom – dzieciom poniżej 13. roku życia – nową formę do płatności. Jest to Śmigacz PKO Junior, czyli gadżet w postaci pluszowej żyrafki lub silikonowego breloka-zawieszki służący do płacenia zbliżeniowo na całym świecie w punktach akceptujących płatności kartami MasterCard, z dodatkową kartą do transakcji w Internecie: http://prnews.pl/hydepark/pierwsze-karty-platnicze-dla-malych-dzieci-3104126.html
Ze swojego pierwszego internetowego konta bankowego korzysta już ponad 100 tysięcy dzieci poniżej 13 roku życia, ucząc się zarządzać mini-budżetem. Dzięki rozszerzeniu oferty PKO Junior o karty przedpłacone, oddajemy do dyspozycji dzieci pełnowymiarową, bezpieczną ofertę bankową dostosowaną do ich potrzeb, a rodzicom innowacyjne narzędzie do edukacji finansowej ich pociech – mówi Michał Macierzyński, Dyrektor Biura Innowacji w PKO Banku Polskim.
Autorem i wykonawcą Śmigacza PKO Junior jest firma QUICKO, która jako jedna z najbardziej innowacyjnych firm na świecie oferujących tego typu rozwiązania płatnicze, zaskakuje rynek już nie pierwszy raz.
Bardzo się cieszymy, że wspólnie z PKO Bankiem Polskim mogliśmy stworzyć dla najmłodszych klientów tak atrakcyjną ofertę. Jestem przekonana, że dzięki nowym gadżetom QUICKO młodzi klienci Banku będą szybko poznawać nowoczesne usługi bankowe i poznają zalety płatności bezgotówkowych – mówi Katarzyna Drzyzga, Prezes Zarządu QUICKO Sp. z o.o.
// ++e++); // ]]>katarzyna.drzyzga at quicko dot pl