Bank Millennium rozpoczyna emisję reklamy telewizyjnej bankowości internetowej dla klientów indywidulanych, która pozwala na proste, szybkie i intuicyjne zarządzanie pieniędzmi.
System bankowości internetowej Millenet zapewnia stały dostęp do konta w dowolnym miejscu i czasie – mając bank w zasięgu ręki, można błyskawicznie wykonać wszelkie niezbędne transakcje finansowe i cieszyć się zaoszczędzonym czasem. Poza możliwością skorzystania z wszystkich najważniejszych funkcjonalności rachunku bankowego, użytkownicy Millenetu mogą np. otrzymać Pożyczkę Gotówkową całkowicie przez internet, bez konieczności przedstawiania żadnych dokumentów, czy łatwo zarządzać swoimi finansami za pomocą Managera Finansów – aplikacji służącej do analizy i kontroli miesięcznych przychodów i wydatków.
Millenet daje także dostęp do specjalnych, promocyjnych ofert, takich jak Happy Hours czy internetowych Aukcji Lokat Terminowych, dzięki którym możliwe jest założenie atrakcyjnie oprocentowanych depozytów. Klient może stworzyć swoją własną wersję strony głównej Millenetu – zmieniać kolejność prezentowanych paneli, usuwać i dodawać je z poziomu menu, a także decydować, które mają być domyślnie rozwinięte.
– Naszym celem jest taki rozwój bankowości internetowej, by była maksymalnie użyteczna dla Klientów. Dzięki wielu testom z użytkownikami wprowadzamy dokładnie te opcje i funkcjonalności, których potrzebują – często dostępne tylko w kanałach elektronicznych. Obserwujemy przy tym stały wzrost liczby operacji, dokonywanych za pomocą systemu Millenet, nie tylko tych podstawowych, jak przelew czy sprawdzenie salda, ale także bardziej zaawansowanych, jak np. wnioskowanie o produkty kredytowe – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
W ramach kampanii reklamowej bankowości internetowej Banku Millennium zobaczymy reklamę telewizyjną (emisja od 28 marca br.). Reklama pokazuje, że korzystając z bankowości internetowej możemy, nie odrywając się od codziennych czynności, w kilka chwil uregulować różnego rodzaju płatności i bez przeszkód korzystać z wolnego czasu, np. ciesząc się ze wspólnych chwil przy stole z bliskimi. Częścią działań reklamowych jest również kampania BTL w oddziałach Banku Millennium. Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.