Citi Handlowy otwiera trzecią – po Katowicach i Warszawie – nowoczesną placówkę typu Smart. Oddział zlokalizowany w galerii handlowej City Center w Poznaniu zaprojektowany został tak, aby odpowiadać na zmieniające się potrzeby Klientów oraz dostosowywać się do ich obecnych sposobów realizowania transakcji i kontaktu z bankiem.
Nowa placówka wpisuje się w koncepcję Bankowego Ekosystemu Smart, w którym Citi Handlowy oferuje swoim Klientom prostszy i wygodniejszy dostęp do szerokiej gamy produktów, usług i informacji. Kolejna po Poznaniu placówka zostanie otwarta we Wrocławiu już na początku kwietnia.
Placówka Smart w Poznaniu wyposażona jest w nowoczesne udogodnienia, takie jak interaktywna ściana multimedialna, na której wyświetlane są aktualne informacje rynkowe; stanowiska z tabletami, przy których Klienci mogą samodzielne wykonać większości operacji bankowych; oraz systemy wideokonferencyjne, dzięki którym osoby odwiedzające oddział mogą zasięgnąć porady eksperta lub skonsultować się ze specjalistami Citi Handlowy.
„Otwierając kolejną placówkę Smart potwierdzamy nasze zaangażowanie w rozwój bankowości detalicznej w Polsce” powiedział Brendan Carney, Szef Sektora Bankowości Detalicznej w Citi Handlowy.
„Naszą ambicją od zawsze jest wyznaczanie tempa i kierunku rozwoju branży poprzez oferowanie rozwiązań, które odpowiadają zmieniającym się potrzebom Klientów. Bankowy Ekosystem Smart pozwala nam zaprezentować bank w dużo bardziej interaktywny i przyjazny dla Klientów sposób. Bankowość typu smart polega na korzystaniu z produktów i usług bankowych w sposób szybki, prosty i wygodny. Jako bank skoncentrowany na swoich klientach, zamierzamy dalej podnosić poziom ich zadowolenia poprzez stale rozwijaną ofertę innowacyjnych rozwiązań. Uważamy, że nadszedł czas, aby banki przedefiniowały sposób kontaktu z Klientem. Chcemy, aby nasi Klienci mogli korzystać z bankowości Citi Handlowy o każdej porze i z każdego miejsca na świecie, zamiast czekać w kolejce na zrealizowanie transakcji. Jesteśmy pewni, że będzie to początek nowego, popularnego wśród Klientów, stylu bankowości detalicznej w Polsce”.
„Citi Handlowy dąży do uzyskania pozycji najbardziej innowacyjnego banku w sektorze usług finansowych” powiedział Shahnawaz Lalani, Szef Pionu Dystrybucji Detalicznej w Citi Handlowy. Dlatego, nieustannie poszukujemy nowych i lepszych rozwiązań udoskonalających interakcje Klientów z bankiem. Wnętrze placówek typu smart zupełnie różni się od wnętrza tradycyjnego oddziału i wprowadza Klienta w nowoczesny świat bankowości, który zmienia tradycyjny sposób interakcji Klientów z naszym bankiem. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii, umożliwiamy Klientom samodzielne zarządzanie ich własnymi potrzebami. W oddziale typu smart Klienci mogą samodzielnie otworzyć konto oszczędnościowe, założyć lokatę lub złożyć wniosek o kartę kredytową i dostać akceptację w ciągu godziny. Za pomocą dotykowych paneli mogą znaleźć potrzebne informacje, a korzystając z dostępnych w placówce systemów wideokonferencyjnych mogą skorzystać z porady specjalistów Citi Handlowy czy odbyć konsultację ze specjalistą ds. danego produktu dodaje Lalani.