W poniedziałek 6 maja ruszyła emisja nowego spotu reklamowego, przygotowanego przez dom produkcyjny Film Reaktor dla Link4. Ubezpieczyciel promuje specjalną ofertę OC.
Dzień zdjęciowy rozpoczął się o godzinie 4.30 rano, spot był kręcony przez 10 godzin w samym centrum Warszawy. Na potrzeby produkcji zamknięto ruch uliczny i upozorowano kolizje. Na planie pracowało blisko 50 osób.

– To już nasza trzecia produkcja dla Link4. Tym razem musieliśmy wyłączyć z ruchu jedną z głównych ulic Warszawy. Cały spot został nagrany w jednym ujęciu tzw. mastershocie. Wymagało to idealnego zsynchronizowania ekipy, sprzętu, aktorów oraz aż 30 statystów. W tym celu wykorzystaliśmy technokran, elektroniczne ramię kamerowe z głowicą, kierowane zdalnie z poziomu pulpitu. Pozwoliło nam to zrobić płynne ujęcia, których nie da się wykonać korzystając z tradycyjnego ramienia na wózku filmowym – mówi Sebastian Maj, prezes zarządu Film Reaktora.
