W Wirtualnym Oddziale, czyli kanale kontaktu wykorzystującym technologię wideo, Bank BPH uruchomił nowe stanowiska dla klientów zainteresowanych limitem w koncie oraz dla przedsiębiorców, którzy z myślą o swoich firmach poszukują produktów transakcyjno-depozytowych oraz kredytów.
Klient może umówić się na spotkanie z doradcą w Wirtualnym Oddziale, wypełniając formularz na stronie internetowej www.wirtualnyoddzial.bph.pl. Spotkanie odbywa się poprzez narzędzie Cisco WebEx Meeting Center.
Za pośrednictwem systemu można zapoznać się z ofertą produktową banku, w trakcie spotkania wideo złożyć wniosek kredytowy bez konieczności wychodzenia z domu, a także – w celu wyjaśnienia kwestii technicznych – udostępnić elementy pulpitu komputera ekspertowi od wsparcia informatycznego systemu bankowości internetowej Sez@m. Po zakończeniu spotkania klienci mogą również otrzymać na pulpit swojego komputera podsumowanie rozmowy z doradcą.
Aby połączyć się z doradcą w Wirtualnym Oddziale, potrzebny jest komputer z dostępem do Internetu, telefon oraz specjalna aplikacja, która instaluje się automatycznie. Szczegółowe informacje dotyczące wymogów systemowych, instrukcja używania narzędzia oraz aplikacja znajdują się na stronie internetowej www.wirtualnyoddzial.bph.pl.
Pilotażowy program Wirtualnego Oddziału został uruchomiony w Banku BPH w grudniu zeszłego roku. Obecnie z tego kanału kontaktu mogą korzystać klienci indywidualni zainteresowani kredytami gotówkowymi i konsolidacyjnymi, kartami kredytowymi i limitem w koncie a także przedsiębiorcy, którzy chcą porozmawiać o kredytach i produktach transakcyjno-depozytowych. Zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi, mogą tą drogą skorzystać również z pomocy technicznej.
