PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościVivus.pl – 1200 zł za darmo i nowa kampania w TV

Vivus.pl – 1200 zł za darmo i nowa kampania w TV

Wiadomości 04.04.2013 (14:12)

Ruszyła druga telewizyjna kampania reklamowa pożyczek Vivus. Wraz z jej startem podniesiona została kwota pierwszej, darmowej pożyczki, która wynosi już 1200 zł. Pożyczkodawca zwiększył też maksymalny limit pożyczki do 2500 zł.

Druga kampania telewizyjna Vivusa kontynuuje dotychczasową komunikację. Jednak tym razem odchodzi od czystej animacji – łączy ją z elementami fabularnymi.
W spocie, który będzie można oglądać od 4 kwietnia, prezentowana jest historia golfistki. Utrzymany w żartobliwej konwencji film koncentruje się na jednym z podstawowych atutów firmy: dostępności.

Na pożyczki Vivus „łatwo trafić” ze względu na ich internetowy charakter. Hasło drugiej kampanii to gra znaczeniami. Golfowe „trafienie” odnosi się do docierania do celu, trafiania na coś, a żart jest wsparty komiczną sytuacją, w której „dołek” jest zaskakująco duży. Dotychczasowy leitmotiv: „Pieniądze we właściwym czasie” został w nowej kreacji rozwinięty. Po szybkości działania i minimalnych formalnościach, Vivus podkreśla dostępność i internetowy charakter swoich usług.

Jednocześnie firma zwiększyła limit pierwszej pożyczki do 1200 zł. Dotychczasowa promocja, w której nowy klient otrzymywał 1000 zł za darmo, bardzo dobrze się sprawdziła. Co trzeci pożyczkobiorca korzystał z usług Vivusa po raz kolejny, dlatego ten kierunek będzie kontynuowany. Firma zwiększa też maksymalną kwotę pożyczki o 500 zł i zamierza jeszcze szybciej się rozwijać.

– Notujemy bardzo dobre wyniki, czyli 100 tys. udzielonych pożyczek w osiem miesięcy. Zbudowaliśmy już zaufanie rynku, dlatego zdecydowaliśmy się na jeszcze korzystniejszą propozycję dla klientów. Nowa kampania telewizyjna pomoże nam przekazać tę informację – mówi Loukas Notopoulos, prezes Vivus Finance.

Reklama będzie emitowana m.in. w: TVP, Polsacie, TVN i ich stacjach tematycznych. Wesprą je kanały grupy At Media i Discovery. Spot z głosem Arkadiusza Jakubika po raz kolejny przygotowała agencja Momentum Worldwide.

Film można obejrzeć pod adresem http://www.youtube.com/watch?v=6HFssmUPb-g

Vivus Finance

2013-04-04
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.
19.12.2025 (12:02) – informacja prasowa

Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.

Usługi finansowe zaczną wymagać większej odpowiedzialności w obszarze AI, gdy faza eksperymentów dobiegnie …

a Kariera w finansach 0 Kogo będą zatrudniać firmy w 2026? Dyplom schodzi na drugi plan. 78% firm rekrutuje wg doświadczenia
19.12.2025 (11:55) – informacja prasowa

Kogo będą zatrudniać firmy w 2026? Dyplom schodzi na drugi plan. 78% firm rekrutuje wg doświadczenia

Polski rynek pracy mocniej premiuje praktykę niż dyplom pracowników. Aż 78% przedsiębiorców zawsze zwraca uwagę na …

a 0 Visa rozwija standardy dla zakupów realizowanych przez AI
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.12.2025 (11:50)

Visa rozwija standardy dla zakupów realizowanych przez AI

Visa informuje, że wraz z partnerami zrealizowała setki „bezpiecznych transakcji” inicjowanych przez agentów AI. …

a 0 5 mld zł aktywów w funduszach przekroczone w grudniu. Dynamiczna końcówka roku w mTFI
19.12.2025 (11:45) – informacja prasowa

5 mld zł aktywów w funduszach przekroczone w grudniu. Dynamiczna końcówka roku w mTFI

Na koniec listopada aktywa funduszy zarządzanych przez mTFI wyniosły 4,9 mld zł, a w grudniu - przekroczyły barierę …

a 0 Funkcjonowanie systemów rozliczeniowych w okresie świąteczno-noworocznym
19.12.2025 (11:44) – informacja prasowa

Funkcjonowanie systemów rozliczeniowych w okresie świąteczno-noworocznym

Wigilia, Święta Bożego Narodzenia oraz Nowy Rok to dni wolne od pracy. Oznacza to, że system rozliczeniowy Elixir, …

a 0 VeloBank promuje konto i lokatę na nowe środki. Oferuje do 6,5%
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.12.2025 (11:43)

VeloBank promuje konto i lokatę na nowe środki. Oferuje do 6,5%

VeloBank informuje o czasowej ofercie depozytowej powiązanej z „nowymi środkami”. Bank promuje dwa produkty: …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców