Aż 1000 zł w gotówce może odebrać osoba, która założy konto w Idea Banku. To pierwsza czterocyfrowa premia do rachunku w historii polskiej bankowości. Mogą ją otrzymać tylko przedsiębiorcy. Ruszyła nowa kampania promująca najlepsze konto firmowe.
Idea Bank, który ma już na swoim koncie takie pionierskie rozwiązania jak pierwszy w Polsce darmowy rachunek firmowy zintegrowany z księgowością, rachunek bieżący z wysokimi odsetkami czy pierwsze usługi concierge dla małych firm, robi kolejny przełomowy krok: wprowadza rekordową w historii polskiego rynku nagrodę za otwarcie konta, Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, która otworzy w banku rachunek firmowy i spełni warunki promocji, otrzyma aż 1000 zł. -Premia jest bardzo wysoka, bo przedsiębiorca, który przenosi rachunek firmowy do Idea Banku, de facto powierza nam finanse swojej firmy –wyjaśnia Edyta Wilczek, dyrektor marketingu.
„Konto z premią” promowane jest w nowej kampanii Idea Banku, w której bank przedstawia też inne rozwiązania stworzone z myślą o małych firmach, czyli: elastyczny leasing, szybki faktoring oraz profesjonalną księgowość. W kampanii bank promuje także „Pożyczkę bezzwrotną”, czyli unikalne pod względem podatkowym finasowanie dla małych firm, dostępne bez żadnych zabezpieczeń do kwoty aż 25 tys. zł. – Idea Bank konsekwentnie przełamuje standardy i zaskakuje rynek pionierskimi rozwiązaniami. Postawiliśmy sobie za cel stworzenie najlepszej oferty dla firm i cel ten realizujemy w kolejnych kampaniach –podsumowuje Edyta Wilczek.
Nowy rachunek „Konto z premią” adresowany jest do przedsiębiorców, którzy chcą z niego aktywnie korzystać. Opłata za konto w przypadku miesięcznych wpływów wynoszących co najmniej 1000 zł oraz płatności kartą na kwotę co najmniej 500 zł wynosi 29,99 zł.
Nowatorskie rozwiązania stworzone przez Idea Bank promowane są w dwóch spotach reklamowych, każdy o długości 30 sekund. Kampania, która potrwa do końca lutego, obejmuje największe ogólnopolskie kanały telewizyjne publiczne i niepubliczne (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat) oraz kanały informacyjne. Uzupełnieniem tej aktywności będą działania reklamowe prowadzone na głównych portalach internetowych, serwisach tematycznych oraz Facebooku, a także plakaty w oddziałach i na autobusach komunikacji miejskiej w największych miastach.
