Konto Oszczędnościowe BGŻOptima zostało wyróżnione w najnowszym plebiscycie „DOBRA MARKA 2012 – Jakość, Zaufanie, Renoma”. O przyznaniu tytułu zdecydował wynik badania opinii konsumentów na temat banku i oferowanego przez niego produktu.
Plebiscyt Dobra Marka przeprowadzono po raz trzeci pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Marka BGŻOptima została wysoko oceniona przez konsumentów biorących udział w badaniu opinii, mającym na celu określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności poszczególnych marek obecnych na polskim rynku. Dzięki temu uzyskała tytuł DOBRA MARKA 2012 – Jakość, Zaufanie, Renoma, w kategorii Konta Oszczędnościowe. Analizowano między innymi pozycję rynkową marki, jakość prezentowaną przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów.
BGŻOptima udało się uzyskać wyróżniające oceny zaledwie po roku obecności na rynku.
– Konto Oszczędnościowe to jeden z naszych kluczowych produktów. Ma je każdy klient BGŻOptima, dlatego od początku staraliśmy się, aby było dokładnie takie jak nasz bank: proste w użyciu, zawsze atrakcyjnie oprocentowane i wyjątkowe na tle konkurencyjnych rozwiązań – mówi Karolina Sudwoj-Nogalska, dyrektor marketingu BGŻOptima.
– Nasze konto jest jednym z niewielu na rynku, z którego klient zawsze może wpłacać i wypłacać pieniądze bez jakichkolwiek limitów, kosztów i kar w postaci np. utraty oprocentowania – dodaje. BGŻOptima oferuje obecnie jedno z najwyżej oprocentowanych kont oszczędnościowych na rynku – aktualnie pozwala zarobić nawet 6,3 proc. w skali roku.
Program „DOBRA MARKA 2012 – Jakość, Zaufanie, Renoma” jest prowadzony przez redakcję Forum Biznesu i Dziennik Gazetę Prawną pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.