PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plNasz gośćPoprawiliśmy bankowość elektroniczną

Poprawiliśmy bankowość elektroniczną

Nasz gość 06.11.2012 (08:05)

Bank BGŻ zmienił system bankowości internetowej dla firm eBGŻ Firma. O szczegółach zmian opowiada w rozmowie z PRNews.pl Tomasz Kowalski, dyrektor Departamentu Produktów Elektronicznych i Wirtualnych w Banku BGŻ.


Wojciech Boczoń, PRNews.pl: Czym kierował się bank wprowadzając zmiany w bankowości internetowej dla firm?


Tomasz Kowalski, dyrektor Departamentu Produktów Elektronicznych i Wirtualnych w Banku BGŻ: Decydując się na inną wizualizację graficzną eBGŻ Firma tak przeprojektowaliśmy system, aby spełnił oczekiwania obecnych i przyszłych użytkowników. Konieczne było zachowanie spójności graficznej serwisu z przyjętą w banku kolorystyką linii biznesowych oraz stroną informacyjną www.bgz.pl. Niezbędne było oczywiście uwzględnienie najlepszych praktyk rynkowych związanych z projektowaniem nowoczesnych serwisów internetowych oraz rosnących wymagań użytkowników, którzy oczekują przyjaznej usługi o prostej i spójnej funkcjonalnie nawigacji.

Co klienci zyskali dzięki tym zmianom?

Przede wszystkim ekrany nowego serwisu stały się bardziej praktyczne i poprawiliśmy ich ergonomię. Część treści i informacji dotychczas prezentowanych na stronach serwisu eBGŻ Firma została usunięta, część została przeredagowana z zastosowaniem słownictwa bardziej zrozumiałego dla użytkownika. Strony stały się bardziej przejrzyste i łatwiejsze w obsłudze. Wzbogaciliśmy również serwis o nowe funkcjonalności i uprościliśmy nawigację nie burząc dotychczasowej logiki systemu tak aby nasi obecni klienci intuicyjnie poruszali się w nowej odsłonie serwisu.

Czy te zmiany zostały wymuszone przez klientów czy to strategiczne działanie banku?


Wprowadzone zmiany są elementem strategii banku. Zgodnie z naszym bankowym mottem Bank BGŻ. Dobrze służy ludziom chcemy tworzyć rozwiązania, które będą najlepiej zaspokajały rosnące potrzeby klientów. Przyjęta w naszym banku strategia rozwoju systemów bankowości elektronicznej zakłada dalsze umacnianie roli transakcyjnych systemów internetowych jako podstawowego kanału dostępu do rachunku firmowego. Będąc świadomym zaciętej konkurencji i jej dynamicznego rozwoju uważamy, że niezwykle istotne jest stałe podnoszenie jakości oferowanych klientom usług. Dlatego usprawniamy funkcjonalności tak, aby spełniały wysokie standardy rynkowe i były zarówno przyjazne, jak i użyteczne dla ich odbiorców.

Które elementy w nowej szacie graficznej zostały poddane największym modyfikacjom?

Uprościliśmy logowanie poprzez oczyszczenie ekranów logowania z nadmiaru treści. Dzięki temu użytkownik serwisu swoją uwagę kieruje przede wszystkim na proces logowania oraz element marketingowy w postaci oferty Banku BGŻ dla firm. Logowanie ze względów na chęć zachowania wysokich standardów bezpieczeństwa serwisu nie uległo zmianie i przebiega przy użyciu tokena.

W części transakcyjnej ekran prezentowany zalogowanym użytkownikom podzieliliśmy na 3 główne sekcje. Pierwsza z nich to nagłówek/stopkę element stały systemu prezentujący użytkownikowi m.in. informację o czasie końca sesji, datę ostatniego logowania, komunikaty informacyjne. Drugim elementem jest menu umożliwiające wybór typu dyspozycji dostępne jest z lewej strony ekranu wraz z informacją dotyczącą kursów walut oraz sekcją umożliwiającą kontakt z bankiem. Trzecią sekcją jest menu umożliwiające składanie dyspozycji. To centralna część ekranu – element zmieniany dynamicznie w zależności od opcji wybranej z menu po lewej stronie.

Czy klienci pozyskali jakieś nowe funkcjonalności?

Tak. Użytkownikom serwisu eBGŻ przekazaliśmy szereg usprawnień funkcjonalnych i produktowych. Skupiliśmy się głownie na ułatwieniu nawigacji oraz intuicyjności poszczególnych kroków wykonywanych na co dzień w serwisie przez klienta. Takie elementy jak licznik końca sesji, pokazujący kiedy w przypadku braku aktywności, użytkownik zostanie automatycznie wylogowany poprawiły odbiór i przejrzystość systemu.

Dodatkowo zmodyfikowaliśmy mechanizm wyboru wersji językowej systemu, umożliwiając interaktywna zmianę wersji językowej, bez konieczności wylogowywania się z serwisu. Nowością są też efektywniejsze sposoby zarządzania złożonymi dyspozycjami.

Od 20 października klienci korzystają tylko z nowego serwisu. Jak go oceniają?

W procesie udostępniania nowego serwisu kierowaliśmy się przede wszystkim dobrem klienta. Migracja ze starego systemu zajęła nam 14 dni. Z zebranych informacji wynika, że nowy serwis już w pierwszych dniach po uruchomieniu spotkał się z pozytywnym odbiorem użytkowników. Sygnały o tym napływały zarówno ze strony klientów instytucjonalnych, którzy uczestniczyli w fazie wdrożenia pilotażowego, jaki i pracowników zespołu wsparcia sprzedaży, doradców klientów i konsultantów Contact Center. Wierzymy, że ten pozytywny trend zostanie utrzymany dzięki nowym funkcjonalnościom, które niebawem zostaną udostępnione użytkownikom serwisu eBGŻ Firma.

Czy może Pan powiedzieć coś więcej na temat przyszłych zmian?

Przede wszystkim skupiamy się na dalszej poprawie ergonomii systemu i jego funkcjonalności. Oznacza to sukcesywne wdrażanie zmian znacznie poprawiających komfort pracy klienta. Jednoczenie na początku roku planujemy zintegrowanie wszystkich usług transakcyjnych i informacyjnych. Jesteśmy bankiem relacyjnym. Chcemy zarówno w kontaktach z doradcą, jak i w kanałach elektronicznych wspierać klienta i być dla niego partnerem w biznesie. W tym celu pracujemy nad udostępnieniem portalu finansowego dla klientów Instytucjonalnych. Chęć bycia blisko klienta determinuje również udostępnianie rozwiązań mobilnych. W pierwszej fazie skupimy się nad mobilnym serwisem informacyjnym umożliwiającym podejmowanie świadomych decyzji finansowych.

2012-11-06
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.
06.12.2025 (20:07) – informacja prasowa

Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.

W listopadzie 2025 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 175,24 mln transakcji o łącznej wartości 742,18 mld zł. W …

a 0 PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.
06.12.2025 (20:06) – informacja prasowa

PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.

To o 8,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2024 r. Systematycznie rośnie zarówno liczba ubezpieczonych, jak i …

a 0 KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego
06.12.2025 (20:04) – informacja prasowa

KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego

Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego przez …

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

PRNews.pl

Zobacz również

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Do Bankier.pl napisała pracownica PKO BP, wskazując,…

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Who is who

Małgorzata Morańska

Małgorzata Morańska

Małgorzata Morańska Rzecznik Prasowy, Prezes Zarządu Fundacji…

Marek Gieorgica

Marek Gieorgica

Członek Zarządu, Clear Communication Group Marek Gieorgica…

Wojciech Sury

Wojciech Sury

Dyrektor PR i Rzecznik Prasowy, Grupa Getin…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców