Założenia nowej strategii przewidują wzrost składki w segmencie ubezpieczeń grupowych na poziomie 15% rocznie. Utrzymanie na stabilnym poziomie kosztów administracyjnych i wskaźnika szkodowości oraz wdrożenia konserwatywnej polityki inwestycyjnej.
– Będziemy korzystać z ponad 180 –letniego doświadczenia Vienna Insurance Group , silnego międzynarodowego koncernu , który prowadzi politykę wielomarkowości – powiedział Wiesław Szermach, prezes zarządu. – Naszym celem jest oferowanie przez spółkę takich produktów , w tym głównie produktów ochronnych , żeby klient w każdym cyklu koniunkturalnym znalazł odpowiednie dla siebie ubezpieczenie. Wszystkie nasze działania są nakierowane na dynamiczny rozwój , zwiększenie potencjału sprzedażowego racjonalizację kosztów – podkreślił prezes.
Spółka stale rozwija sieci na terenie całego kraju i posiada 30 przedstawicielstw, 16 biur handlowych i zespół ponad 1000 agentów.
/Polisa-Życie SA
Źródło: Informacja Prasowa