Provident, największa firma pożyczkowa w Polsce, rozszerza akcję promocyjną. Od 9 maja oferta, skierowana do nowych klientów, dostępna jest zarówno w formie internetowej Pożyczki Samoobsługowej, jak i w kanale tradycyjnym.
Akcja promocyjna: zero zł w miesiąc, albo wygodne raty – zachęca nowych klientów do wzięcia Pożyczki Miesięcznej w terminie od trzech do osiemnastu miesięcy, ze specjalną korzyścią dla nich. Jeśli klient spłaci zobowiązanie w całości w ciągu miesiąca – odda dokładnie tyle, ile pożyczył. Promocja dotyczy pożyczek w wysokości od 300 zł do 4000 zł.
Jeżeli klient nie zdecyduje się na taką szybką spłatę, odda pożyczkę zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem spłaty pożyczki. Dotychczas oferta była dostępna w formie internetowej Pożyczki Samoobsługowej. Duże zainteresowanie ze strony konsumentów zachęciło firmę do rozszerzenia oferty, która teraz dostępna jest w wariancie zarówno na konto, jak i w gotówce.
W nowej ofercie Provident daje możliwość bezkosztowego zwrotu pożyczki po miesiącu – mówi Katarzyna Szerling, członkini zarządu, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska. Jeżeli jednak klient się na to nie zdecyduje, to i tak przy podpisywaniu umowy ma dokładnie wyliczone, ile powinien oddać w określonym czasie trwania pożyczki. To jasno przedstawione reguły pożyczania – dodaje.
Promocja trwa od 9 maja do 28 czerwca i skierowana jest do nowych klientów. Oferta dotyczy Pożyczki Miesięcznej na konto lub w gotówce spłacanej w 3, 6, 12 lub 18 miesięcznych ratach, o całkowitej kwocie pożyczki od 300 zł do 4000 zł. Pożyczka promocyjna będzie również dostępna w ofercie sieci agenckiej.
Akcja wspierana jest nowymi spotami w czterech głównych stacjach telewizyjnych, blisko stu stacjach tematycznych oraz w internecie. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.