Skandia Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. – główny sponsor Tour de Pologne – oraz Lang Team – organizator kolarskiego wyścigu, rozpoczęły międzynarodową kampanię promującą 69 Tour de Pologne.
Spoty reklamowe pojawią się na antenie stacji TVP, grupy Eurosport oraz w kinach sieci Cinema City w największych miastach Polski. Działania obejmują również kampanię outdoor. Skandia Życie jest głównym sponsorem Tour de Pologne od 6 lat.
Spoty promujące Tour de Pologne będą emitowane na międzynarodowej antenie Eurosport podczas transmisji wyścigu Tour de France w 59 krajach, w czterech wersjach językowych: angielskiej, niemieckiej, francuskiej oraz polskiej. Spot dostępny jest na stronie: http://tourdepologne.pl/?movie=39
Reklamy zapowiadające 69 Tour de Pologne będą pokazywane także na ekranach kin Cinema City w największych miastach Polski, m.in. Warszawie, Katowicach, Łodzi, Częstochowie, Krakowie, Wrocławiu, Wałbrzychu, Poznaniu, Gdańsku, Toruniu, Lublinie, Bielsko Białej, Bydgoszczy i Zielonej Górze. Kampanię promocyjną będą wspierały także działania outdoor prowadzone na nośnikach Cityboard Media.
Kampania reklamowa potrwa do 20 lipca br.
Źródło: Skandia