W ramach promocji klienci PKO Banku Polskiego mogą uzyskać kredyt hipoteczny w PLN z marżą na poziomie 0,99 proc. w pierwszym roku spłaty oraz brak prowizji za jego udzielenie.
Z oferty skorzystać mogą klienci, którzy spełnią równocześnie następujące warunki:
- posiadają dowolny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Banku
- skorzystają z ubezpieczenia na wypadek utraty pracy i hospitalizacji na okres 4 lat w InterRisk TU SA
- złożą wniosek o udzielenie kredytu w terminie od 1.04 do 31.05.2012 r. i podpiszą umowę w ciągu 30 dni od dnia podjęcia decyzji kredytowej.
Dodatkowo, klienci korzystający z promocji zostaną zwolnieni z opłaty za oszacowanie wartości nieruchomości dla kredytów do 400 tys. PLN włącznie. Kredyt Własny Kąt hipoteczny umożliwia sfinansowanie do 100 proc. wartości nieruchomości z okresem kredytowania do 40 lat. Klienci mogą skorzystać z „wakacji kredytowych” raz w roku oraz karencji w spłacie kapitału do 36 miesięcy. Dzięki dostępowi do elektronicznej Centralnej Bazy Danych Ksiąg Wieczystych doradcy bankowi sami sprawdzą stan prawny nieruchomości, a klienci w takim przypadku będą zwolnieni z obowiązkowej wizyty w sądzie.
Kredyty hipoteczne PKO Banku Polskiego dzięki silnej i stabilnej pozycji banku są jednymi z najpopularniejszych kredytów tego typu w Polsce. Obecnie co czwarty kredyt hipoteczny udzielany jest przez PKO Bank Polski.
Ofercie kredytowej towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Wyląduj we własnym mieszkaniu”. Kampania wystartowała 1 kwietnia i prowadzona będzie z wykorzystaniem m.in. nowych spotów reklamowych z udziałem Szymona Majewskiego przebywającego z misją kredytową w kosmosie, emitowanych w głównych stacjach i kanałach tematycznych. Kampania uwzględnia również wiodące portale internetowe oraz materiały BTL w placówkach.
Reklamę przygotowała agencja DDB. Autorem kreacji w Internecie jest agencja OS3. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Universal McCann, za planowanie i zakup kampanii w Internecie odpowiada Value Media i Cube Group.
Źródło: PKO Bank Polski