Liberty Direct rozpoczyna kampanię promującą ubezpieczenia komunikacyjne opartą o publikację dziennika „Rzeczpospolita” . W artykule porównującym oferty OC dla nowych oraz używanych aut ubezpieczyciel znalazł się na drugim miejscu.
Redakcja doceniła również stawki pakietów OC+AC Liberty Direct dla samochodów używanych. Opracowując zestawienie gazeta przeanalizowała oferty kilkunastu ubezpieczycieli. Kampania, której koncepcję opracowała Liberty Direct obejmie telewizję i internet. Jej realizacją zajęły się domy Easy Hell oraz MPG.
– Dzięki skutecznej strategii zakładającej sprzedaż polis poprzez zróżnicowane kanały dystrybucji, w oparciu
o efektywną kosztowo platformę direct oferujemy Klientom bardzo korzystne ceny polis. Nie uchodzi to uwadze mediów, które cyklicznie wyróżniają naszą ofertę w najważniejszych raportach rynkowych. Jednym z nich jest Rzeczpospolita, która już po raz drugi wskazała polisy Liberty Direct jako jedne z najtańszych na rynku. Biorąc pod uwagę wysoką wiarygodność i rangę publikacji postanowiliśmy powołać się na nią w najnowszej kampanii produktowej – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.
Liberty Direct to jeden z najszybciej rozwijających się na rynku ubezpieczycieli działających w oparciu o platformę direct. Oferta firmy jest dostępna przez telefon, stronę www.libertydirect.pl oraz w multiagencjach współpracujących z ubezpieczycielem na terenie całego kraju. Po III kwartałach ub.r. Liberty Direct zebrała 144 mln zł składki przypisanej brutto w porównaniu do 95,8 mln zł w roku 2010, osiągając 50-proc. wzrost. Liczba ubezpieczanych przez firmę pojazdów wynosi ponad 270 tys.
Źródło: Liberty Direct