PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaGenerali wdraża nową kampanię wizerunkową

Generali wdraża nową kampanię wizerunkową

Ubezpieczenia 19.12.2011 (12:40)

19 grudnia br. Generali rozpocznie pierwszą od kilku lat na polskim rynku wizerunkową kampanię reklamową. Głównymi mediami kampanii będą telewizja i Internet, zaś kreacja wykorzystuje wizerunek Adama Małysza, z którym Generali współpracuje na płaszczyźnie sponsorskiej już od 7 lat. Działania reklamowe firmy obejmą okres 19 grudnia br. – 22 stycznia 2012 r.

W najbliższych dniach Generali planuje pierwszą od kilku lat wizerunkową kampanię reklamową, która będzie wykorzystywać wizerunek Adama Małysza, byłego skoczka, a obecnie kierowcy rajdowego. W zaplanowanej kampanii wizerunkowej Generali chce wykorzystać „nowy rozdział” we współpracy z Adamem Małyszem. Były skoczek, obecnie kierowca rajdowy jest bowiem wciąż jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci sportowych, zaś jego start w styczniowym rajdzie DAKAR 2012 wzbudza wielkie emocje wśród rzeszy jego fanów.

Kreacja kampanii a wartości korporacyjne firmy

Główne założenia zaplanowanej kampanii reklamowej to zwiększenie świadomości marki oraz wzrost zaufania do instytucji finansowych w obliczu narastających efektów kryzysu.

Kreacja spotu reklamowego będzie pokazywać Adama Małysza w kontekście zarówno niebezpiecznych wydarzeń, jak i pozytywnych momentów związanych z jego karierą jako skoczka i kierowcy rajdowego.

– Chcemy przede wszystkim pokazać, że ubezpieczyciel jest partnerem dla swoich klientów na każdym etapie ich życia. To znaczy zapewnia zarówno ochronę w momentach nieprzewidzianych i niebezpiecznych zdarzeń losowych, jak również w dobrych momentach, gdy planujemy pozytywne zmiany w życiu lub chcemy realizować swoje pasje i marzenia. Stąd główne hasło kampanii: „Generali – Na dobre i złe. Na wszelki wypadek” – mówi Paweł Wróbel, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Generali.

W komunikacji Generali chce podkreślić wartości, jakimi kieruje się w swojej działalności biznesowej: zaufanie, partnerstwo i pewność ochrony na każdym etapie współpracy z Klientami. Ponadto nowy rozdział kariery Adama Małysza, związany z rajdami samochodowymi niesie za sobą ryzyko, które doskonale wpisuje się w charakter działalności firmy ubezpieczeniowej, pozwalając na budowanie pozytywnych skojarzeń z marką, jako ubezpieczyciela zapewniającego bezpieczeństwo we wszystkich sytuacjach życiowych.

– „Generali roztacza opiekę sponsorską i ubezpieczeniową nad Adamem Małyszem od 7 lat, będąc z nim zarówno, gdy sięgał po mistrzowskie tytuły jak i w czasach słabszej formy i wyników sportowych. Z otwartą przyłbicą możemy zatem stwierdzić, że przez wszystkie te lata byliśmy z Adamem na dobre i złe. Na jego przykładzie chcemy pokazać, że hasło naszej kampanii to nie reklamowy slogan, ale istota naszej działalności ubezpieczeniowej” – dodaje Paweł Wróbel.

Telewizja

Głównym medium w kampanii będzie telewizja. Emisja spotu reklamowego rozpocznie się 21 grudnia br. i potrwa do 22 stycznia 2012 r. W kampanii zostaną wykorzystanie zarówno główne stacje telewizyjne o dużym zasięgu jak i stacje tematyczne i niszowe.

Internet – do wygrania udział w rajdzie z Adamem Małyszem

Medium wspierającym w kampanii będzie Internet. Głównym miejscem, do którego kierowany będzie ruch kampanii w Internecie to specjalnie przygotowany Landing Page. Jego głównym elementem będzie gra internetowa – „Generali Challenge” – imitująca rajd samochodowy. Zadanie uczestników to jak najszybsze pokonanie trasy rajdu, składającego się z czterech etapów, które rozpoczynać się będą w czterech kolejnych tygodniach trwania kampanii. Zwycięzca, który uzyska najlepszy wynik we wszystkich czterech etapach otrzyma wyjątkową nagrodę – udział w rajdzie RMF Morocco Challenge 2012 jako członek załogi RMF Caroline Team (co-drive), w którym jechać będzie również Adam Małysz.

Innowacyjnym rozwiązaniem jest możliwość powiązania udziału w grze z mediami społecznościowymi tj. Facebookiem. Dla uczestników konkursu firma przygotowała również dodatkowe nagrody rzeczowe w postaci zestawów gadżetów. Konkurs rozpocznie się już 19 grudnia br. i potrwa do 15 stycznia 2012 r.

Kampania internetowa promująca grę „Generali Challenge” będzie prowadzona zarówno na największych portalach (onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl.) jak i na portalach niszowych dostosowanych do grupy docelowej firmy. Dodatkowo do promocji strony wykorzystane zostaną także linki sponsorowane w wyszukiwarce internetowej Google.

Źródło: Generali

generali marketing reklama ubezpieczenia 2011-12-19
Redakcja PRNews.pl
Tagi: generali marketing reklama ubezpieczenia

Sprawdź także:

a 0 Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach
13.12.2025 (17:53) – informacja prasowa

Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach

11 tys. zł może zaoszczędzić przedsiębiorca, który kupi popularny samochód przed końcem tego roku korzystając z …

a 0 Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń
13.12.2025 (17:46) – informacja prasowa

Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń

PKO Bank Polski, Santander Bank Polska i Bank Pekao to trzy najsilniejsze medialnie marki sektora bankowego w …

a 0 Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach
13.12.2025 (17:02) – informacja prasowa

Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach

W zarządzaniu roszczeniami ponad 40% respondentów z branży ubezpieczeniowej twierdzi, że decyzje bazują bardziej na …

a 0 Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego
13.12.2025 (17:00) – informacja prasowa

Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego

12 grudnia 2025 roku, Rada Nadzorcza ING Banku Śląskiego powołała Wojciecha Sieńczyka na stanowisko Wiceprezesa …

a 0 Generali z ratingiem A+
13.12.2025 (16:58) – informacja prasowa

Generali z ratingiem A+

AM Best przyznał Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. rating siły finansowej (FSR) na poziomie A+ (Superior) ze …

a 0 Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS
13.12.2025 (16:57) – informacja prasowa

Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS przygotowały nowy materiał edukacyjny dla dzieci od 9. roku życia: grę planszową „Za …

PRNews.pl

Zobacz również

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Placówek bankowych w Polsce nadal ubywa, choć…

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Po publikacji artykułu o nagrodach rocznych w…

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

manhee:

Co za idiotyzm: betoniarka, chirurżka, cieślini, drukarka, majsterka, nianiek, rybaczka, szlifierka, tapicerka …

sob., 13 gru 2025 (15:59) • Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców