Jeszcze przed świętami Getin Bank zamierza wygasić markę Getin Online. Klienci korzystający z tej platformy już jakiś czas temu zostali przepięci na system bankowości internetowej Getin Banku.
Getin kontynuuje proces ujednolicania swoich marek. Bank zamierza 22 grudnia wyłączyć stronę internetową Getin Online. Klienci korzystający z produktów tej marki już jakiś czas temu zostali przepięci na system internetowy Getin Banku – ten sam, z którego korzystają posiadacze pakietów Getin UP. Ujednoliceniu uległa też oferta produktowa. Klienci internetowej marki mogą też już od pewnego czasu korzystać z placówek banku, co wcześniej nie było możliwe.
O tym, że Getin Bank zamierza połączyć swoje trzy marki pod jednym szyldem pisałem już w ubiegłym roku. Na razie nie są znane dokładne plany względem Open Online, ale można zakładać, że i ten brand spotka podobny los.
Rzecznik banku Wojciech Sury zapewnia, że zamknięcie strony Getin Online nie ma żadnego wpływu na posiadane przez klientów produkty i usługi. – Celem banku jest ujednolicenie oferty produktowej oraz kanałów dostępu oferowanych klientom bankowości detalicznej – mówi.
Na koniec trzeciego kwartału 2015 roku Getin Bank prowadził pod swoimi markami 967 tys. ROR-ów, co dawało mu pod tym względem dziesiątą pozycję na rynku – tuż za Credit Agricole.