We wrześniu br. wystartowała kampania informacyjna grupy Pragma Inkaso, specjalizującej się w zarządzaniu wierzytelnościami b2b. W ramach projektu „prosto i skutecznie, czyli pragmatycznie” został utworzony specjalny portal internetowy. Działania wizerunkowe obejmują prasę ogólnopolską oraz kluczowe serwisy biznesowe.
Celem nowej kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki PRAGMA jako dostawcy elastycznych rozwiązań dla małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie poprawy płynności finansowej. Oferta spółki wyróżnia się niesztampowymi procedurami i połączeniem kilku usług w jednej ofercie.
– Kampania została utworzona w odpowiedzi na zapytania naszych obecnych i potencjalnych klientów. Zależało im na uproszczeniu ofert dotyczących zarządzania należnościami, ich większej dostępności dla sektora MSP oraz dostosowania zasad współpracy do możliwości tych przedsiębiorców – powiedziała Danuta Czapeczko, dyrektor marketingu Pragma Inkaso.
W ramach projektu „prosto i skutecznie, czyli pragmatycznie” został stworzony specjalny portal internetowy Pragmatycznie.pl, stanowiący platformę wymiany wiedzy i doświadczeń z zakresu zarządzania wierzytelnościami, m.in. windykacji i faktoringu. Kreacje w dziennikach, prasie biznesowej oraz magazynach branżowych, a także serwisach internetowych skierowanych dla przedsiębiorców, zachęcają do zapoznania się z nowym narzędziem grupy Pragma Inkaso.
Autorem identyfikacji wizualnej jest firma Station 75. Kampania będzie trwała do połowy 2012 roku i obejmie swoim zasięgiem media lokalne oraz ogólnopolskie.
Źródło: CORE PR