PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAktualnościMasterCard® PayPass w Katowicach, czyli zbliżeniowe oblicze festiwalu OFF

MasterCard® PayPass w Katowicach, czyli zbliżeniowe oblicze festiwalu OFF

Aktualności 29.07.2011 (10:57)
Karty

Od 5. do 7. sierpnia 2011 r. katowicka Dolina Trzech Stawów zatętni mocnym rytmem muzyki alternatywnej. W tym czasie alternatywnym do gotówki środkiem płatniczym będą karty zbliżeniowe w technologii MasterCard PayPass.

Technologia PayPass to jedyna forma płatności, która w festiwalowym zamieszaniu gwarantuje oszczędność czasu i bezpieczeństwo naszych pieniędzy.

W tym roku podczas festiwalu muzyki alternatywnej OFF za wszystkie rzeczy niezbędne do dobrej = zabawy, tj. napoje, gadżety i snacki można będzie zapłacić kartą zbliżeniową MasterCard PayPass lub Maestro® PayPass™. Wystarczy zbliżyć swoją kartę do specjalnego czytnika, a transakcja zostanie przeprowadzona automatycznie. Jeżeli kwota festiwalowych zakupów przekroczy 50 zł, oprócz zbliżenia karty do czytnika trzeba będzie dodatkowo wstukać kod PIN, jednak bez podawania karty sprzedawcy.

Kto wystąpi na tegorocznej edycji OFF Festivalu? M.in. Primal Scream grający album „Screamadelica”, Public Image Ltd, Gang Of Four, Mogwai, Ariel Pinks Haunted Graffiti, The Jon Spencer Blues Explosion, Low, Deerhoof, Liars, Actress, Meshuggah, Kury grające „P.O.L.O.V.I.R.U.S.”, Czesław Śpiewa Tesco Value, Abradab grający Kaliber 44 i Lech Janerka.

Co uczestnicy OFF Festival zaoszczędzą płacąc kartami z technologią PayPass?

  • Czas – mają go więcej, bo szybciej rozliczają się przy kasie
  • Wygodę – nie muszą szukać drobnych i rozmieniać banknotów
  • Komfort – za wszystkie rzeczy płacą jedną kartą i nie muszą brać ze sobą gotówki

„Festiwal OFF odkrywa przed ludźmi nową, alternatywną sztukę, zarówno w dziedzinie muzyki, jak i kina. Postanowiliśmy dołączyć do tej inicjatywy, prezentując festiwalowiczom alternatywne do gotówki rozwiązanie płatnicze – karty zbliżeniowe w technologii MasterCard PayPass”- mówi Krzysztof Drzyzga, new business development manager polskiego oddziału MasterCard Europe.

Dodatkowo dla tegorocznych festiwalowiczów mBank wraz z firmą MasterCard przygotował super promocję – wystarczy płacić bezstykowo kartami MasterCard PayPass mBanku, by aż 10% pieniędzy wydanych na OFF Festivalu wróciło na konta uczestników festiwalu we wrześniu.

OFF Festival w terminale z funkcjonalnością PayPass zaopatruje firma eService. „Technologia zbliżeniowa, jaką z powodzeniem dostarcza eService, staje się nieodłącznym elementem letnich festiwali muzycznych i filmowych. Dla nas, każde tego typu przedsięwzięcie to z jednej strony wyzwanie, któremu staramy się w 100% sprostać, z drugiej – jest to znakomita okazja do promocji nowoczesnej technologii wśród wielotysięcznej grupy festiwalowych sympatyków.” – mówi Katarzyna Jaworska. Obecnie kartami zbliżeniowymi w technologii MasterCard PayPass i Maestro PayPass można płacić w następujących punktach:

McDonalds, Żabka i Fresh Market, saloniki prasowe Kolporter, coffeeheaven, EMPIK, Matras Księgarnie, Sferis, Shell, Era, Smyk, Douglas, Cinema City i Multikino, Venezia, Kakadu, Rossmann, Grupa Ultimate Fashion zarzadzająca takimi markami jak: Aldo, Bodique, Boss, Dune, Esprit, Mango, Mexx, Palmers, New Look, The Peacock, River Island, Wallis, Bomi, Euro Apteka, AlmiDecor i Flo, IKEA, Salad Story, Carry, Grupa LPP zarządzająca markami: Reserved, Cropp Town, House, Mohito, Grupa NG2 zarządzająca markami: CCC, Boti, Quazi, Krakowski Kredens, Grupa Inditex zarządzająca markami: Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti i Oysho, biletomaty w Warszawie i Wrocławiu, maszyny vendingowe oraz wiele tysięcy małych punktów usługowo handlowych. Dodatkowo PayPass umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych na wielu imprezach i festiwalach, a także stadionach Ekstraklasy.

Karty w technologii MasterCard PayPass można wyrobić w oddziałach następujących banków: Pekao SA, BZ WBK, ING Bank Śląski, Alior Bank, mBank, Multibank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, InvestBank, Millennium, Polbank, Inteligo, Raiffeisen Bank, GETIN Noble Bank, BNP Paribas Fortis, SGB, GBW, a kolejne pracują nad wprowadzeniem tego rozwiązania do swojej oferty

Źródło: MasterCard

karty zbliżeniowe mastercard 2011-07-29
Redakcja PRNews.pl
Tagi: karty zbliżeniowe mastercard

Sprawdź także:

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

a 0 PKO BP podpisał umowę finansowania konsorcjalnego z Carmistin The Food Company
23.12.2025 (06:38) – informacja prasowa

PKO BP podpisał umowę finansowania konsorcjalnego z Carmistin The Food Company

PKO Bank Polski Oddział w Rumunii podpisał umowę finansowania konsorcjalnego z Carmistin The Food Company, jednym z …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców