Jako p.o dyrektora Pionu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej Katarzyna Wojniak pokieruje działaniami komunikacyjnymi już pod nową marką BNP Paribas. Będą jej tym samym podlegały: Departament Komunikacji Marketingowej Linii Biznesowych (nadal pełni funkcję dyrektora tego departamentu) oraz Departament Wsparcia Marki, w tym Zespół Public Relations.
Katarzyna Wojniak ma ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu bankowym. Pracę rozpoczynała jeszcze w BIG Banku GDAŃSKIM, a następnie przez wiele lat kierowała marketingiem w Fortis Banku Polska. Najpierw, od 2003 w Departamencie Strategii Marketingowej, gdzie zarządzała działaniami marketingowymi wprowadzając na rynek nowe produkty i usługi bankowe dla klientów indywidualnych (w tym czasie w ofercie banku pojawiły się m.in. pierwsze w Polsce zagraniczne fundusze inwestycyjne).
Następnie wraz z rozwojem Fortis Banku Polska stworzyła od podstaw Departament Promocji i Komunikacji Marketingowej bankowości detalicznej. W trakcie integracji Fortis Banku z Dominet Bankiem objęła nowo utworzone stanowisko szefa Komunikacji Marketingowej dla wszystkich linii biznesowych banku. Przygotowywała wówczas strategię marketingową dla połączonych banków, a następnie wprowadzała na rynek nową markę BNP Paribas Fortis, którą bank posługiwał się od 2009 r. Obecnie pracuje nad działaniami komunikacyjnymi pod docelową już marką banku: BNP Paribas.
Od czerwca br. Katarzyna Wojniak weźmie udział w pracach Jury 12. edycji konkursu Effie® Awards w Polsce; dołączy do grupy ekspertów oceniających prace w kategoriach: Finanse, Telekomunikacja, Środki trwałe.
Katarzyna Wojniak rozpoczynała swoja karierę zawodową w Ernst&Young. Ukończyła Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W wolnym czasie zajmuje się ogrodem; jej pasją jest kitesurfing.
Źródło: BNP Paribas Bank Polska SA