ING Bank Śląski został uhonorowany Kryształową Statuetką Marki Godnej Zaufania w kategorii „bank” w dorocznym badaniu European Trusted Brands 2011, przeprowadzonym przez wydawnictwo Reader’s Digest.
Kryształowa statuetka to nagroda w kategorii jakościowej. Wybrane marki są oceniane na podstawie czterech kryteriów: jakości, wartości w stosunku do ceny, silnego wizerunku oraz zrozumienia potrzeb klienta. O nagrodzie decyduje najwyższa liczba punktów zdobytych w poszczególnych kategoriach oraz ich ogólna suma. Markę ING Bank Śląski oceniono najwyżej pod względem dwóch kryteriów: silny wizerunek oraz zrozumienie potrzeb klienta.
European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, oceniających stopień zaufania Europejczyków do wartości, instytucji i marek produktów. W tegorocznym badaniu wzięło udział 33 005 respondentów z 16 krajów europejskich. W Polsce próba wyniosła 956 osób, a samo badanie zostało zrealizowano metodą ankiety on-line.
Źródło: ING Bank Śląski