Liczba klientów ING Banku Śląskiego właśnie przekroczyła poziom 3 milionów. Ten sukces to efekt przejrzystej oferty produktowej, wysokiej jakości obsługi oraz skutecznych działań marketingowych.
Cieszymy się, że nasi klienci doceniają przejrzystą i zrozumiałą ofertę produktową. Dzięki temu bank od wielu lat sukcesywnie zwiększa liczbę klientów – powiedział Grzegorz Wyrzykowski, Dyrektor Banku odpowiedzialny za marketing i zarządzanie rynkiem w ING Banku Śląskim.
Bank buduje swój wizerunek banku oszczędnościowego – jako pierwszy na rynku udostępnił Otwarte Konto Oszczędnościowe, gwarantujące klientom atrakcyjne oprocentowanie i jednocześnie elastyczność, dzięki możliwości wpłat i wypłat środków bez utraty odsetek. Dalszym impulsem do wzrostu liczby klientów stało się wprowadzenie internetowego konta Direct, przeznaczonego dla klientów, którzy większość operacji bankowych robią sami. W ramach tej oferty nie jest pobierana opłata za prowadzenie konta, ani za przelewy internetowe. Klienci mogą także dokonywać bezpłatnych wypłat ze wszystkich bankomatów w kraju.
ING Bank Śląski odnosi sukcesy także na rynku kredytów hipotecznych. Oferta banku łączy atrakcyjność cenową i unikalną na rynku jakość obsługi, w ramach której doradcy banku oferują pomoc w załatwieniu formalności związanych z kredytem (np. wypełnienie wniosku hipotecznego, uzyskanie wypisu z Księgi Wieczystej, wypełnienie i złożenie wniosku o ustanowienie hipoteki).
Źródło: ING Bank Śląski