AXA DIRECT otrzymała prestiżowy tytuł „Dobra Marka 2015 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii: Ubezpieczenia samochodowe. Wyróżnienie przyznawane jest przez redakcje „Biznes Trendy” w dzienniku „Rzeczpospolita” oraz „Forum Biznesu” w „Dzienniku Gazecie Prawnej”.
To już szósta edycja programu, który ma na celu wyróżnienie najbardziej rozwojowych i rozpoznawalnych marek na polskim rynku. W ramach przeprowadzonych badań wartości, aktywności oraz rozpoznawalności marek, analizom poddano takie aspekty jak: pozycja rynkowa i jej dynamika, jakość produktu lub usługi czy stopień zaufania konsumentów. Patronat nad programem objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Program „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma” został w dużej mierze stworzony z myślą o współczesnym konsumencie. Taka odznaka niesie ze sobą ważny z punktu widzenia klienta komunikat, że znajdzie on wszystkie pożądane cechy właśnie w tym produkcie czy usłudze. Godło pomaga więc w wyborze marki najlepszej i cieszącej się największym zaufaniem w danej branży.
– Zawsze uważnie wsłuchujemy się w głosy naszych klientów i dostosowujemy produkty oferowane przez AXA DIRECT do ich potrzeb. Ich zdanie jest dla nas bardzo ważne, dlatego też wyróżnienie odzwierciedlające opinie konsumentów ma z naszego punktu widzenia podwójną wartość – powiedziała Agnieszka Dąbrowska, Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Marketingu i Obsługi Klienta AXA DIRECT. AXA DIRECT jest doceniana w licznych konkursach i rankingach. W tym roku odebrała już statuetkę „Użyteczna Strona 2014”, a w 2010 roku odznaczona została „Złotym Laurem Konsumenta” w kategorii: Ubezpieczenia samochodowe. Z kolei AXA została dwukrotnie uznana za jedną z najsilniejszych marek w Polsce, otrzymując wyróżnienie „Superbrands Poland” w latach 2011 oraz 2012, a 2014 roku po raz szósty z rzędu oceniono ją najlepiej spośród marek ubezpieczeniowych na świecie w rankingu „Best Global Brand”.