W ramach trwającej od początku lutego 2011 roku kampanii reklamowej płatności zbliżeniowych w technologii MasterCard® PayPass™ użytkownicy kart z logo PayPass będą mieli możliwość wzięcia udziału w interaktywnej zabawie, dzięki której może się okazać, że nie muszą płacić za swoje zakupy.
Wystarczy, że na swojej drodze spotkają Pana PayPassa, który z ureguluje należność w sklepowej kasie.
Kim jest Pan PayPass?
Pan PayPass to postać, która w okresie od 7 do 31 marca 2011 roku będzie się pojawiać
w wybranych sklepach, na terenie centrów handlowych w całej Polsce. Spotkanie z Panem PayPassem oznaczać może, że to właśnie on zapłaci za zakupy dokonane w jednym ze sklepów akceptujących płatności zbliżeniowe, a może to być: księgarnia Empik, perfumeria Douglas, Smyk, Kakadu, Venezia czy kino Cinema City.
Dlaczego warto znać Pana PayPassa?
Pan PayPass, jeśli tylko dostanie taką szansę jest gotów zapłacić za zakupy pierwszej osoby, która pojawi się we właściwym miejscu, o właściwej porze, przy właściwej kasie i krzyknie by to właśnie Pan PayPass zapłacił za znajdujące się w koszyku towary.
Co zrobić, żeby Pan PayPass zapłacił za nasze zakupy?
W trakcie trwania promocji wszelkie informacje ułatwiające zlokalizowanie Pana PayPassa, a tym samym szansa darmowych zakupów, będą dostępne na www.paypass.pl oraz dzięki aplikacjom mobilnym na iPhone’a i telefony z systemem Android. Akcja będzie komunikowana na portalach społecznościowych: Facebook, Nasza Klasa, GaduGadu.pl. Relacje z miejsc w których Pan PayPass zrobi zakupy będą dostępne na stronie www.paypass.pl i www.youtube.com
Śledzenie poczynań Pana PayPassa będzie możliwe dzięki lokalizatorowi znajdującemu się na stronie www.paypass.pl. Korzystanie ze znalezionych tam podpowiedzi zwiększy szanse spotkania Pana PayPassa. Dodatkowo warto polubić Pana PayPassa i zaglądać na profil MasterCard Polska na Facebooku.
Wartość przedmiotów zgromadzonych w koszyku, za które Pan PayPass może jednorazowo zapłacić, nie może przekroczyć 500 złotych.
„Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się wykorzystać w naszych działaniach marketingowych portale społecznościowe takie jak Facebook i mam nadzieję, że użytkownicy kart z technologią MasterCard PayPass szybko dostrzegą, co mogą zyskać śledząc nasze poczynania, na Facebooku czy na Naszej klasie.” – podkreśla Luiza Derek, szefowa marketingu polskiego oddziału MasterCard Europe.
Technologia MasterCard PayPass, umożliwia wygodne płacenie za codzienne zakupy we wszystkich punktach akceptujących transakcje kartami w technologii MasterCard PayPass. W trakcie takiej płatności wystarczy zbliżyć kartę do specjalnego czytnika PayPass. Nie ma potrzeby wkładania jej do terminala czy szukania drobnych. Transakcje akceptowane są w ciągu kilku sekund, co oznacza dużą oszczędność czasu. Korzystanie z technologii MasterCard PayPass oznacza, że w chwili dokonywania transakcji nie ma potrzeby szukania drobnych, wręczania karty sprzedawcy, podawania PIN-u czy podpisywania wydruków z terminala. Kartami MasterCard PayPass zawsze można płacić zbliżeniowo, a w przypadku, gdy wartość zakupów przekroczy 50 złotych kupujący zostanie poproszony o PIN.
MasterCard PayPass to funkcjonalność, która może być dołączona zarówno do kart kredytowych, debetowych, jaki i przedpłaconych, a przez to dostępna dla szerokiego grona użytkowników kart.
W tej chwili karty wyposażone w tę technologię wydają banki: Pekao SA, BZ WBK, ING Bank Śląski, Alior Bank, mBank, Multibank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, InvestBank, Millennium, Polbank, Inteligo, Raiffeisen Bank, GETIN Bank, BNP Paribas Fortis, GBW, a kolejne pracują nad ich wdrożeniem.
Organizatorami promocji Pan PayPass są MRM i McCann.
Źródło: MasterCard