Firma The Walt Disney Company Polska uruchomiła w pełni zintegrowaną platformę promocyjną i reklamową Disneymedia+. Zapewni ona reklamodawcom oraz partnerom biznesowym kompleksowy dostęp do magicznego świata rozrywki Disneya – jego marek i ich odbiorców.
Platforma Disneymedia+ powstała po to, by marketerzy mogli w jednym miejscu poznać pełne spektrum możliwości, oferowanych przez największy na świecie koncern medialny, jakim jest TWDC. Dotychczas kontrakty reklamowe i promocyjne były oddzielnie negocjowane przez poszczególne oddziały biznesowe Disneya.
Disneymedia+ daje dostęp do innowacyjnych rozwiązań promocyjnych i reklamowych, które wykorzystują pełną gamę przedsięwzięć, firmowanych przez The Walt Disney Company. Są wśród nich produkcje filmowe, widowiska sceniczne, magazyny i książki, filmy na DVD i Blue-ray, produkty konsumenckie, a także muzyka i kanały telewizyjne (Disney Channel, Disney XD, Playhouse Disney) oraz strony internetowe. Oferta obejmuje m.in. tak znane marki jak Marvel, Pixar czy Disney Channel.
„Łącząc dziedzictwo kilku pokoleń z wyzwaniami współczesności, Disney zaprasza dzieci i rodziców do magicznej krainy pełnej pozytywnych historii i bohaterów” – mówi Diego Lerner, prezes The Walt Disney Company w regionie Europy, Azji i Bliskiego Wschodu. „Poprzez Disneymedia+ nasi partnerzy reklamowi i biznesowi jeszcze lepiej wykorzystają siłę najpotężniejszych marek w branży rozrywkowej, docierając
z Disneyem zarówno do młodszych, jak i starszych odbiorców”.
Szefem Disneymedia+ w Polsce został dyrektor sprzedaży Patryk Piputa. Kierowany przez niego zespół będzie stanowi jeden punkt kontaktowy z partnerami biznesowymi, umożliwiając im dostęp do pełnej oferty reklamowej i promocyjnej, niezależnie od tego jakie marki, postacie czy produkty Disneya chcieliby zaangażować do swoich działań. Platforma Disneymedia+ nie tylko usprawni obsługę klientów, pozwalając im maksymalnie wykorzystać siłę magii Disneya, ale także zmniejszy ponoszone przez nich ryzyko.
„Polska to pierwszy rynek w Europie, na którym uruchamiamy Disneymedia+” – podkreśla Katarzyna Westermark, Senior Vice President & General Manager The Walt Disney Company na Europę Środkową i Wschodnią. „Na dynamicznie rozwijającym się polskim rynku reklamy i promocji pojawia się nowe, unikalne rozwiązanie. Wykorzystuje ono doświadczenie Disneya w tworzeniu programów, produktów i dostarczaniu rozrywki najwyższej jakości, obecnej w różnych kanałach dystrybucji i promocji.
Źródło: The Walt Disney Company Polska