SYNERGIC, lider branży dostawców rozwiązań reklamy OOH otworzył stacje sponsorskie Citi Handlowy Bikes dla rowerów miejskich Veturilo. Jest to pierwsza taka kampania brandingowa na terenie Warszawy.
Niebieskie rowery w Warszawie to naturalna konsekwencja sukcesu odniesionego przez program Citi Bike w Nowym Jorku i Miami. Tam Citi Bike skutecznie zdobyły serca mieszkańców i stały się naturalnym elementem miejskiego krajobrazu. W zaledwie cztery lata Citi Bike, jako zupełnie nowa forma transportu publicznego w Nowym Jorku, urosła do rangi największego programu rowerowego w Stanach Zjednoczonych, powiedział Edward Skyler, Globalny Szef Public Affairs w Citi. Jesteśmy dumni z tego, że w ramach naszej działalności na rzecz rozwoju udało nam się stworzyć tak dobre, powszechnie akceptowane rozwiązanie dla transportu publicznego. Cieszymy się, że możemy też wspierać rozwój tego innowacyjnego programu w Warszawie, dodał.
Stacje sponsorskie są kolejnym etapem współpracy z Citi Handlowy. Cieszy nas, że to właśnie SYNERGIC ma możliwość wprowadzania na rynek polski tak śmiałych i nowatorskich rozwiązań marketingowych – komentuje Piotr Gajek, Prezes Zarządu SYNERGIC – Są to pierwsze stacje sponsorskie umiejscowione na terenie miasta, a nie jak do tej pory, przy budynku klientów – podkreśla Prezes SYNERGIC.
W połowie czerwca otwartych zostało pięć stacji sponsorskich, wyróżniających się strategiczną lokalizacją w punktach o największym natężeniu ruchu w Warszawie: Al. Jana Pawła II/Al. Solidarności, Metro Świętokrzyska, Al. Jerozolimskie/Emilii Plater Marriott, Rondo ONZ oraz Metro Nowy Świat Uniwersytet. Są to stacje, które stale zajmują miejsce w TOP 20 w rankingach wypożyczeń. Od momentu inauguracji stacji, rowery zostały już wypożyczone ponad 10 000 razy.
Na stacjach stanęło w sumie 50 rowerów Veturilo pomalowanych w kolory Citi Handlowy. Co więcej, na wszystkich koszykach w stołecznych rowerach pojawił się logotyp banku, a na skrzydełkach został zmieniony layout, który promuje benefity dla jego klientów.
Obecność na rowerach miejskich to nasz strategiczny projekt, który ciągle rozwijamy. Cieszę się, że już tak dużo warszawiaków korzysta z rowerów miejskich. Uruchomienie stacji w kolorach Citi Handlowy w strategicznych punktach stolicy i nowa odsłona kampanii reklamowej na skrzydełkach to ważnych kolejny element naszej rowerowej promocji. Jednocześnie uruchomiliśmy pierwszą bankowo-rowerową aplikację dla mieszkańców Warszawy, która jestem przekonany sprawi, że korzystanie z rowerów miejskich będzie jeszcze bardziej wygodne. Skorzystać też będą na tym mogli nasi klienci, bo dla aktywnych rowerzystów korzystających z aplikacji będziemy mieli specjalne promocje na produkty bankowe – mówi Miguel Mendes, dyrektor Departamentu Zarządzania Doświadczeniami Klientów Bankowości Detalicznej Citi Handlowy.
Niebieskie rowery Citi Bikes są doskonale znane mieszkańcom Nowego Jorku czy Miami – teraz przyszedł czas na warszawiaków. Oryginalność oraz unikalność kampanii idealnie wpisuje się w stołeczną przestrzeń miejską, w której najlepiej funkcjonują mobilne i kreatywne nośniki reklamy – dodaje Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu SYNERGIC.
Oprócz kampanii brandingowej, SYNERGIC przygotował również specjalną aplikację mobilną Citi Handlowy Bikes, umożliwiającą wypożyczenie rowerów miejskich Veturilo. Aplikacja jest wzbogacona o dodatkowe funkcje pozwalające m.in. śledzić liczbę przebytych kilometrów oraz spalonych kalorii. W Citi Handlowy Bikes regularnie będą się pojawiały dodatkowe funkcjonalności.