Nowa aktualizacja aplikacji mobilnej Getin Banku wnosi kilka ważnych nowości. Przede wszystkim płatności HCE działają już w trybie offline, czyli nie wymagają aktywnego połączenia z internetem. Pojawiła się też możliwość dzwonienia na infolinię już jako zalogowany użytkownik.
Getin Bank dobudowuje do swojej aplikacji mobilnej nowe funkcje. Niedawno wprowadził możliwość logowania za pomocą odcisku palca, przelewy do ZUS i urzędów skarbowych. Nowa aktualizacja wnosi szereg kolejnych usprawnień. Nie są one niespodzianką dla uważnych czytelników PRNews.pl, bo o planach ich wdrożenia dowiedzieli się jako pierwsi z tekstu, który znajduje się tutaj.
Wydaje się, że najważniejszą zmianą jest wdrożenie trybu offline dla płatności HCE. Teraz by dokonać płatności zbliżeniowej telefonem, nie trzeba już mieć aktywnego połączenia z internetem. System pobierze sobie „na zapas” pulę operacji do wykonania.
Druga ciekawa zmiana to możliwość wykonywania połączeń na infolinię już jako zalogowany użytkownik (Getin Phone na klik). Po zalogowaniu do aplikacji możemy wybrać przycisk połączenia z infolinią i połączyć się z konsultantem bez konieczności podawania danych do logowania telefonicznego.
W nowej aplikacji pojawiła się też skrzynka na wiadomości. Teraz klienci korzystający wyłącznie z aplikacji mobilnej nie będą już przegapiać najważniejszych komunikatów z banku. Ostatnią z nowych funkcji jest pełna obsługa zleceń stałych – tworzenie, zawieszanie, zamykanie, edycja.
Czego możemy się spodziewać w Getin Mobile w nadchodzących miesiącach? Być może już we wrześniu pojawią się przelewy na numer telefonu przez Blik. Do końca roku bank planuje też wdrożyć możliwość wnioskowania o nowe produkty z poziomu aplikacji mobilnej oraz możliwość pobierania wyciągów.