Polski start-up forDrivers został partnerem Link4. W ramach współpracy przygotuje aplikację grywalizacyjną, która zostanie wykorzystana w ofercie towarzystwa ubezpieczeniowego.
Link4, jako pierwsze w Polsce towarzystwo ubezpieczeniowe, wdroży polisy oparte o dane dotyczące stylu jazdy. Celem jest z jednej strony lepsze dopasowanie składek do ryzyka i możliwość wejścia w nowe segmenty rynku, a z drugiej zmniejszenie liczby wypadków i kolizji za polskich drogach poprzez promowanie właściwych zachowań za kierownicą.
Firma forDrivers odpowiedzialna będzie za część rywalizacyjną nowej oferty, czyli motywowanie kierowców do bezpiecznej i płynnej jazdy atrakcyjnymi nagrodami.
„Współpraca z Link4, pierwszym w Polsce towarzystwem ubezpieczeniowym, które dynamicznie rozwija rozwiązania telematyczne, dla start-upu jakim jest forDrivers, to ogromne wyróżnienie oraz zaufanie” – mówi Marcin Brysiak, pomysłodawca i założyciel forDrivers. „Wyraźnie chciałbym podkreślić, że nie jesteśmy kolejną nawigacją ani standardowym dostawcą rozwiązań telematycznych. Skoncentrowaliśmy się na stworzeniu aplikacji dla kierowcy, a nie aplikacji dla samochodu. Nasze rozwiązanie oparte jest na grywalizacji, dzięki której możliwe będzie nagradzanie kierowców za ich styl jazdy” – dodaje Marcin Brysiak.
Pomysł forDrivers powstał w 2014 roku i od samego początku miał realizować ważny cel związany z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego. Kilka miesięcy później start-upem zainteresowała się Krakowska Spółka HG Intelligence, która obsługuje forDrivers technologicznie i jest jednym z udziałowców. Kolejnym jest Fundusz Zalążkowy KPT. Jest to wspólne przedsięwzięciem Krakowskiego Parku Technologicznego oraz SATUS Venture dla realizacji projektu „Inkubowanie nowych innowacyjnych spółek w Krakowskim Parku Technologicznym”.
ASCG PR