PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomości50 zł na kolejne zakupy dla przedsiębiorców od Visa i MAKRO
Visa

Visa

Visa Inc. (NYSE: V) specjalizuje się w zakresie cyfrowych technologii i rozwiązań płatniczych. Globalna sieć VisaNet umożliwia przetwarzanie w ciągu sekundy ponad 65 tys. operacji. Firma kładzie nacisk na innowacyjność realizując wizję przyszłości bezgotówkowej – dla każdego i w każdym miejscu. Pierwszą kartę Visa w Polsce i w ogóle pierwszą kartę płatniczą w kraju wydał w 1991 roku Bank Inicjatyw Gospodarczych.

50 zł na kolejne zakupy dla przedsiębiorców od Visa i MAKRO

Wiadomości 17.08.2017 (13:37)
Visa

Do 3 września br. potrwa wspólna kampania promocyjna Visa i sieci hurtowej MAKRO, w ramach której przedsiębiorcy otrzymają atrakcyjne bony towarowe. Visa aktywnie wspiera i edukuje przedsiębiorców w zakresie płatności bezgotówkowych, którzy dzięki takim rozwiązaniom jak karty Visa Business mogą lepiej zarządzać firmowymi finansami.

Promocja rozpoczęła się 4 sierpnia br. – w każdy weekend przedsiębiorcy, którzy dokonają zakupów za min. 500 zł w hurtowych halach sieci MAKRO i opłacą je kartą Visa, otrzymają bon towarowy o wartości 50 złotych na kolejne zakupy w MAKRO. Co tydzień promocja rozpoczyna się o godz. 17:00 w piątek i trwa do północy w niedzielę lub do wyczerpania zapasów (do rozdania jest po 1000 bonów dziennie). Dodatkowo, przez cały okres promocji, klienci mogą wziąć udział w loterii, w której do wygrania są bony o wartości 1000 zł. Promocja zakończy się w pierwszy weekend września br.

„Kolejna już współpraca z siecią hurtowni MAKRO jest elementem naszych długofalowych działań mających na celu zachęcanie przedsiębiorców do ograniczania korzystania z gotówki na rzecz transakcji bezgotówkowych kartami Visa. Regularnie przypominamy o korzyściach wynikających z płacenia kartami firmowymi Visa i obserwujemy, że zyskują one coraz większe uznanie wśród firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wyrazem tego jest m.in. uzyskanie przez Visa, drugi rok z rzędu, tytułu Marki Godnej Zaufania wśród przedsiębiorców w kategorii systemy płatnicze” – komentuje Adrian Kurowski, dyrektor Visa w Polsce.

„Warto przypomnieć, że kilka lat temu w sieci hurtowni MAKRO można było płacić wyłącznie gotówką. Obecnie wygoda i bezpieczeństwo transakcji bezgotówkowych sprawia, że są one bardziej popularne wśród naszych klientów. Dbamy też o wygodę przedsiębiorców, którzy przy każdej hali MAKRO mogą skorzystać z wpłatomatów, aby zasilić swoje konto utargiem w gotówce, a następnie móc zrealizować firmowe wydatki kartą Visa” – komentuje Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu, MAKRO Polska.

Korzystając z kart firmowych Visa, przedsiębiorcy mogą łatwo i skutecznie oddzielić wydatki firmy od wydatków osobistych. Karta pozwala na dostęp do środków firmowych niezależnie od miejsca, w którym znajduje się przedsiębiorca, a posługiwanie się nią minimalizuje ryzyko utraty gotówki i – dzięki procedurze reklamacyjnej chargeback – konieczności zapłaty za niezrealizowane dostawy.

Przedsiębiorcy szczególnie cenią sobie karty jako bezpieczne narzędzie do dokonywania szybkich płatności w sklepach internetowych. Udział płatności e-commerce w wartości płatności kartami Visa Business ogółem wynosił ponad 13% na koniec drugiego kwartału 2017 r. – to wzrost o ponad 40% względem tego samego okresu rok wcześniej1. Spośród płatności dokonywanych w internecie, aż 2/3 ich wartości stanowiły zakupy w zagranicznych e-sklepach1.

Karty Visa to dla przedsiębiorców także rzecz niezbędna podczas zagranicznych podróży służbowych. Wg badania przeprowadzonego na zlecenie Visa, ponad połowa wyjeżdzających służbowo za granicę uważa kartę za jeden z najbezpieczniejszych instrumentów finansowych2.

Dlatego też osoby wyjeżdżające w interesach cenią karty służbowe bardziej niż zaliczki gotówkowe od pracodawcy czy pokrywanie wydatków z własnych środków, a następnie występowanie o ich zwrot.

Banki wydające karty firmowe Visa mogą umożliwić ich indywidualną konfigurację. Przykładowo, przedsiębiorca może zarządzać kartą przekazaną pracownikowi poprzez ograniczenie wysokości kwoty możliwej do wydania czy umożliwienie działania karty tylko w określonym czasie – np. od poniedziałku do piątku, dla konkretnej kategorii wydatków – np. tylko na stacjach paliw lub w określonym kraju. Bank-wydawca karty Visa może również udostępnić przedsiębiorcom Visa Business Reporting – narzędzie online umożliwiające tworzenie raportów i otrzymywanie powiadomień. Usługa pozwala tworzyć i przeglądać raporty nt. wydatków dokonanych za pomocą kart – np. dla wybranego okresu, pracownika, dostawcy czy kategorii wydatków – a w sytuacji, w której np. ustawiony przez przedsiębiorcę próg wydatków zostanie przekroczony, powiadomi o tym przedsiębiorcę.

„Na wzrost popularności kart firmowych wśród przedsiębiorców duży wpływ ma fakt, że są one coraz powszechniej akceptowane w miejscach, w których załatwiają oni różnego rodzaju sprawy – od urzędów, przez placówki pocztowe, aż po zakupy firmowe w takich sieciach jak MAKRO” – dodaje Adrian Kurowski, Visa.

Promocję Visa i MAKRO wspiera kampania reklamowa w radiu, w internecie – w tym poprzez media społecznościowe – w sklepach wielkopowierzchniowych, hurtowniach, na stacjach benzynowych oraz w halach sieci MAKRO. Do wykorzystywania materiałów reklamowych związanych z promocją zostały zaproszone banki-wydawcy kart Visa. Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Więcej informacji na temat promocji, w tym jej regulamin, znajduje się na stronie www.visa.pl/makro/.

2017-08-17
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach
13.12.2025 (17:53) – informacja prasowa

Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach

11 tys. zł może zaoszczędzić przedsiębiorca, który kupi popularny samochód przed końcem tego roku korzystając z …

a 0 Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń
13.12.2025 (17:46) – informacja prasowa

Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń

PKO Bank Polski, Santander Bank Polska i Bank Pekao to trzy najsilniejsze medialnie marki sektora bankowego w …

a 0 Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach
13.12.2025 (17:02) – informacja prasowa

Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach

W zarządzaniu roszczeniami ponad 40% respondentów z branży ubezpieczeniowej twierdzi, że decyzje bazują bardziej na …

a 0 Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego
13.12.2025 (17:00) – informacja prasowa

Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego

12 grudnia 2025 roku, Rada Nadzorcza ING Banku Śląskiego powołała Wojciecha Sieńczyka na stanowisko Wiceprezesa …

a 0 Generali z ratingiem A+
13.12.2025 (16:58) – informacja prasowa

Generali z ratingiem A+

AM Best przyznał Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. rating siły finansowej (FSR) na poziomie A+ (Superior) ze …

a 0 Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS
13.12.2025 (16:57) – informacja prasowa

Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS przygotowały nowy materiał edukacyjny dla dzieci od 9. roku życia: grę planszową „Za …

PRNews.pl

Zobacz również

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Placówek bankowych w Polsce nadal ubywa, choć…

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Po publikacji artykułu o nagrodach rocznych w…

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

manhee:

Co za idiotyzm: betoniarka, chirurżka, cieślini, drukarka, majsterka, nianiek, rybaczka, szlifierka, tapicerka …

sob., 13 gru 2025 (15:59) • Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców