W branży deweloperskiej następuje nowy trend w podejściu do klienta. Ma on coraz większy wpływ na kształt inwestycji i jej otoczenie. W powstającej w Warszawie inwestycji – „Kaskada na Woli” – Gant Development SA postanowił włączyć nabywców mieszkań, mieszkańców dzielnicy oraz innych zainteresowanych w komercjalizację obiektów handlowych.
Badanie preferencji względem punktów handlowo-usługowych jest propozycją ogólnopolskiego dewelopera skierowaną do przyszłych mieszkańców warszawskiego obiektu, ale także do osób, które już zamieszkują jego okolicę. Ich wskazania pozwolą określić rzeczywiste zapotrzebowanie na działalność handlową i usługową. Dzięki temu firmy będą mogły lepiej dostosować się do oczekiwań potencjalnych klientów, a ci z kolei w zasięgu ręki będą mieli lokale, które są im faktycznie potrzebne.
– Powierzchnie handlowo-usługowe w Kaskadzie na Woli to ponad 6 tys. metrów kwadratowych. Zależy nam, aby struktura lokali była dopasowana zarówno do potrzeb przyszłych mieszkańców budynku, jak i naszych najbliższych sąsiadów. Chcemy, aby Kaskada stanowiła nowoczesny i funkcjonalny kompleks, gwarantujący odpowiedni komfort życia – powiedział Dariusz Wilk, Dyrektor Marketingu w Gant Development.
Narzędzie do komercjalizacji umieszczone jest na stronie www.gant.pl, w części poświęconej inwestycji w Warszawie, pod zakładką „Komercjalizacja”. Uczestnicy badania, wchodząc w tę zakładkę, mają do dyspozycji mapę z oznaczonymi numerycznie lokalami. Klikając na dany lokal mogą przypisać mu jedną z pięciu kategorii: artykuły spożywcze, artykuły zdrowotne, usługi, gastronomia i sklepy. Następnie, za pomocą rozwijalnej listy, mogą określić najbardziej według nich pasujący profil działalności. Na zakończenie należy wpisać swój adres e-mail i przesłać zaznaczone propozycje komercjalizacji.
Źródło: Fleishman-Hillard sp. z o.o.