Bank Millennium jako pierwszy w Polsce wprowadza Aplikację mobilną, w której można wygodnie przechowywać karty lojalnościowe i którą można zsynchronizować ze smartwatchem. Jest to również jedna z nielicznych aplikacji oferująca szerokie możliwości personalizacji, do której zalogujemy się za pomocą odcisku palca.
Bankowość mobilna to olbrzymi potencjał, który chcemy jak najlepiej wykorzystać. Dlatego intensywnie pracowaliśmy nad stworzeniem aplikacji, która dostosuje się do indywidualnych potrzeb użytkownika zarówno jeśli chodzi o wygląd, funkcjonalność jak i dostępność poszczególnych operacji. W tym półroczu planujemy jeszcze uruchomienie serwisu transakcyjnego Millenet w technologii Responsive Web Design (RWD). – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
Logowanie odciskiem palca
Aplikacja mobilna Banku Millennium jako jedna z pierwszych w Polsce wprowadza możliwość logowania za pomocą odcisku palca. Z biometrycznego dostępu w pierwszej kolejności skorzystają użytkownicy smartfonów zaopatrzonych w czytniki linii papilarnych czyli iPhonów z funkcją Touch ID oraz telefonów Samsung z funkcją Pass. Oczywiście klienci mogą korzystać z tradycyjnego sposobu logowania kodem PIN.
Karty lojalnościowe
Skrytka na karty lojalnościowe to udogodnienie dla wszystkich, którzy mają dość noszenia plastików w portfelu. Nowa aplikacja umożliwia przechowywanie i łatwe katalogowanie wizerunków kart w pamięci telefonu i korzystanie z nich w sklepach i punktach usługowych. Proces jest bardzo prosty – wystarczy zeskanować kartę lojalnościową, włożyć do telefonicznego portfela o pojemności do 30 kart i w razie potrzeby pokazać na wyświetlaczu.
Bank w zegarku
Po synchronizacji aplikacji ze smartwatchem, użytkownik może, po zerknięciu na nadgarstek: sprawdzić saldo rachunków i kart, znaleźć najbliższy oddział lub bankomat Banku Millennium, skorzystać z nawigacji oraz sprawdzić aktualne kursy walut.
Personalizacja czyli jeszcze bardziej Twoja aplikacja
Aplikację zaprojektowano tak, by łatwo ją było dopasować do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika. Można więc ustawić dowolne tło, określić skróty do najczęściej wykonywanych operacji i dodać widgety, dzięki którym bez logowania łatwo sprawdzić stan konta/karty czy zapłacić BLIKIEM. Dużym ułatwieniem jest również możliwość modyfikowania listy odbiorców bezpośrednio w aplikacji.
Nowa aplikacja to również nowa szata graficzna i bardziej czytelna prezentacja informacji. Wszystkie najczęściej wyszukiwane dane są łatwo dostępne i wizualnie podkreślone. Dodatkowo, maksymalnie uproszczona usługa przelewu trwa jeszcze krócej i jest jeszcze bardziej wygodna. Nowością są też poradniki pokazujące jak korzystać z aplikacji i dopasować ją do swoich potrzeb.
Nowa Aplikacja mobilna Banku Millennium dostępna jest na wszystkie urządzenia z systemami operacyjnymi Android oraz iOS od wersji odpowiednio 4.0 i 7.0. Więcej na: https://www.bankmillennium.pl/nowa-aplikacja-mobilna/.