Nowy serwis Inteligo został uznany za najbardziej użyteczną stronę bankową przez przedstawicieli 35 największych polskich agencji interaktywnych w rankingu internaktywnie.com.
Strona www.Inteligo.pl została doceniona za skuteczne połączenie funkcjonalności z przemyślaną i oryginalną grafiką. Została wskazana jako pierwsza wśród serwisów bankowych, uzyskując drugie miejsce w całym rankingu.
Eksperci docenili czytelność, przejrzystość i prostotę w nawigowaniu po serwisie. Najczęściej podkreślaną zaletą strony jest jej intuicyjność.
Ambicją Inteligo jest wyrafinowana prostota. Chcemy proponować klientom intuicyjną bankowość, odpowiadającą na ich codzienne potrzeby, opartą na najbardziej zaawansowanej technologii. W ten sposób zamierzamy wyznaczać trendy dla rynku. Pierwszym krokiem było przygotowanie serwisu informacyjnego – teraz pracujemy nad nową odsłoną części transakcyjnej – mówi Jacek Komaracki, Dyrektor Zarządzający Pionem Bankowości Elektronicznej PKO Banku Polskiego, odpowiedzialny za projekt Inteligo.
Ranking, opublikowany 30 lipca 2010 r., został przygotowany przez przedstawicieli 35 największych polskich agencji interaktywnych i firm zajmujących się tematyką użyteczności w Internecie. W ocenie brano pod uwagę ergonomię interaktywnych urządzeń i aplikacji, tj. intuicyjność nawigacji, umożliwienie użytkownikowi jak najszybszego dotarcia do informacji, których szuka, oraz zrozumiałą i prostą w odbiorze formę przekazu.
Źródło: Inteligo