Volkswagen Bank przypomina swoim klientom detalicznym, by nie zwlekali z wypłatą środków z rachunku. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, z ostatnim dniem listopada bank wypowie umowy i zablokuje środki na kontach.
W sierpniu Volkswagen Bank poinformował swoich klientów, że rezygnuje z obsługi segmentu detalicznego. Zaproponował im przeprowadzkę do eurobanku, z którym nawiązał współpracę. W ramach promocji klienci mogą korzystać z konta Active za darmo przez rok i skorzystać z promocyjnej lokaty na 2,5 proc. O szczegółach oferty możecie przeczytać więcej w tym tekście.
Bank zapowiedział jednocześnie, że rozwiąże z klientami umowy najpóźniej 30 listopada 2017 roku. Przypomina, by wycofać środki i zrealizować przelewy do dziś. Z dniem 30 listopada rachunek zostanie zamknięty, a dostęp do środków na koncie zostanie zablokowany od godziny 20:00. Po tym terminie przetransferowanie pozostawionych środków na konto w innym banku, będzie możliwe wyłącznie po złożeniu pisemnej dyspozycji, wysłanej pocztą tradycyjną, na adres VW Banku.
Klienci, którzy nie zdecydują się na skorzystanie z oferty eurobanku, mogą wskazać numer konta w innym banku, na który zostaną przetransferowane pozostawione, po 30.11.2017, środki. Bank przypomina, że po zamknięciu rachunku wygasną też dane dostępowe do bankowości elektronicznej.
Volkswagen Bank był jednym z pierwszych banków internetowych w Polsce, ale działał na niewielką skalę – obsługiwał około 30 tys. klientów.