Kampania reklamowa „UNIQA – Ubezpieczenia nowej generacji” z udziałem trenera Bogdana Wenty została nagrodzona „Srebrną Ideą 2009″ w XIX edycji konkursu reklamy „Idea Awards”.
– Nagrodzony 30-sekundowy spot wizerunkowy był pierwszą odsłoną naszych działań reklamowych z udziałem trenera Bogdana Wenty. Zaprezentowaliśmy w nim filozofię ubezpieczeń nowej generacji – elastycznych, dedykowanych ludziom aktywnym i myślącym o przyszłości, które są dostosowane do każdego z ich życiowych etapów. Cieszymy się, że przyjęta przez nas forma spotkała się z uznaniem Jury i Internautów, szczególnie, że w tym roku kontynuujemy tę linię komunikacji. – podsumował Tomasz Domański, kierownik Działu Marketingu UNIQA.
„Idea Awards” jest konkursem reklamowym przeprowadzanym od 1991 roku. Jako jedyny w Polsce nagradza zleceniodawców reklam – telewizyjnych, prasowych i outdorowych – które zgłaszać można w czterech kategoriach: produkty i usługi, motoryzacja, moda i uroda, oraz medycyna. Pierwszej selekcji dokonują Internauci, głosując na swoich faworytów na stronie konkursowej. Reklamy z najwyższą ilością głosów przechodzą do konkursu finałowego i są oceniane są przez Jury – ekspertów branży reklamowej.
W rezultacie spot „UNIQA – Ubezpieczenia nowej generacji” otrzymał nagrodę „Srebrna Idea 2009″ w kategorii: Produkty i usługi / TV. W ramach tej samej wiosennej kampanii reklamowej towarzyszył mu 15-sekundowy spot o charakterze produktowym, komunikujący korzyści programu lojalnościowego UNIQA BonusClub, w którym również zagrał trener Wenta.
Bogdan Wenta jest twarzą Grupy Ubezpieczeniowej UNIQA w Polsce od maja 2009 roku. – Współpraca ze znanymi twarzami sportu jest jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych w budowaniu wizerunku spółek UNIQA Group Austria. Trener Wenta jest uosobieniem wartości, z którymi się utożsamiamy, jakimi są: pasja i profesjonalizm. Już dziś pracujemy nad kolejnymi projektami z jego udziałem. – dodaje Domański.
Źródło: UNIQA