Pramerica Życie TUiR SA ma nowego właściciela Grupę Unum – zapewniającą ochronę finansową ponad 36 milionom klientów w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. W związku z tym, Pramerica zmienia nazwę na Unum Życie TUiR S.A.
Zmiana właścicielska spółki oraz zmiana nazwy nie mają wpływu na zawarte już z klientami umowy ubezpieczenia, które będą kontynuowane, a ich warunki pozostaną bez zmian. Z czasem oferta firmy będzie rozwijana, by móc jeszcze lepiej spełniać zmieniające się potrzeby finansowe klientów indywidualnych i firm.
„Nasza firma przez 20 lat istnienia na polskim rynku zyskała zaufanie ponad 190 000 klientów oferując sprawdzone i rzetelne produkty w oparciu o najlepsze standardy sprzedażowe. Dla nas kluczowe jest spełnienie danych klientom obietnic. Dlatego cieszymy się, że nasz nowy właściciel podziela nasze przywiązanie do jakości i bezkompromisowej etyki. A dodatkowo dzięki jego doświadczeniu i wiedzy będziemy mogli rozwijać nasze portfolio oraz oferować klientom cenne doświadczenia z naszą nową marką” – powiedziała Aneta Podyma-Milczarek, prezes zarządu Unum Życie TUiR S.A.
Unum, po dokładnym przeanalizowaniu możliwości i potrzeb rynkowych, nada nowy wymiar aktualnie realizowanej strategii, inwestując m.in. w segment ubezpieczeń indywidualnych i grupowych. Jest również zainteresowane wdrożeniem nowych rozwiązań cyfrowych usprawniających procesy obsługi klienta oraz rozwiązań produktowych.
„Chcemy wraz z naszą nową spółką w Polsce realizować strategię objęcia profesjonalną ochroną finansową coraz większej liczby klientów i tym samym być realnym oparciem w ich trudnych sytuacjach życiowych. Jestem przekonany, że dzięki zaangażowaniu pracowników i współpracowników w Polsce, dojrzałości zarządu spółki, a także naszej ścisłej współpracy, będziemy mogli z powodzeniem zaspokajać potrzeby finansowe różnych grup klientów” – powiedział Peter O’Donnell, członek zarządu Grupy Unum oraz prezes i dyrektor generalny Unum UK.
Pramerica zmienia nazwę na Unum Życie TUiR S.A. Będzie to czwarta z kolei spółka Unum Group, obok Unum US, Unum UK i Colonial Life.
Nazwa „Unum” pochodzi z łaciny i oznacza „jeden”. To symbol jednej wspólnej pracy w wielu spółkach Grupy Unum na rzecz klientów i ich bezpieczeństwa finansowego.
„Jako Unum nadal będziemy zapewniać klientom spokój ducha dziś, chroniąc jutro tych, których kochają. Ta misja jest niezwykle ważna dla nas i naszego nowego właściciela” – dodaje Aneta Podyma-Milczarek.
Misję tę oddaje również logo Unum. Trzy kropki umieszczone nad nazwą symbolizują ludzi. Patrząc uważniej, zobaczymy w logo trzy różne osoby — to symbol różnorodności, którą Unum wspiera zarówno wśród klientów, jak i jako pracodawca zatrudniający ponad 10 000 profesjonalistów z różnych kultur.
Źródło: Unum