PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeZa tweet z hasztagiem #MastercardGrazWOSP firma przekaże na rzecz WOŚP 5 zł. Oto szczegóły akcji

Za tweet z hasztagiem #MastercardGrazWOSP firma przekaże na rzecz WOŚP 5 zł. Oto szczegóły akcji

Informacje 10.01.2019 (14:47) artykuł nadesłany

Akcja #MastercardGrazWOSP na Twitterze już po raz szósty – firma za pierwszy tweet lub retweet z tym hashtagiem opublikowany przez danego użytkownika przekaże 5 zł na rzecz Fundacji

Mastercard już po raz siódmy z rzędu wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Ruszyły już eSkarbonki, za pośrednictwem których wolontariusze kwestują nie tylko na ulicach, ale i w internecie. Trwa już także licytacja legendarnego Rolls-Royce’a od Mastercard i braci Collins, z której całkowity zysk zostanie przekazany na konto WOŚP. Ponadto, już w najbliższą niedzielę Mastercard kolejny raz zorganizuje akcję na Twitterze, w ramach której przekaże Fundacji datki za tweety użytkowników z hashtagiem #MastercardGrazWOSP. Tradycyjnie będzie także mecenasem „Światełka do nieba” i zapewni Bezcenne Niespodzianki dla wolontariuszy i nowego posiadacza Rolls-Royce’a.

W tym roku, już po raz szósty z rzędu, będzie można przekazać darowiznę na rzecz Orkiestry za pomocą Twittera, dzięki akcji „Mastercard gra z WOŚP”. Każdego roku cieszy się ona ogromną popularnością wśród twitterowiczów. Za pierwszy tweet lub retweet opublikowany przez danego użytkownika Twittera 13 stycznia 2019 r. (od godz. 00:00 do 23:59) z hashtagiem #MastercardGrazWOSP, firma przekaże 5 zł na konto Fundacji. W trakcie zeszłorocznego Finału użytkownicy opublikowali 32 851 unikalnych postów, pobijając wcześniejszy wynik o prawie 2 tysiące. Hashtag przez większość dnia był najpopularniejszy na polskim Twitterze, a także pojawił się wśród trendów światowych. W efekcie wyjątkowej mobilizacji twitterowiczów, ostateczna kwota zebrana rok temu wyniosła 164 255 zł, czyli o prawie 10 000 zł więcej niż poprzednio. Łącznie, od początku akcji, czyli od 2014 roku, dzięki akcji „Mastercard gra z WOŚP” udało się zebrać dla Orkiestry ponad 800 000 zł.

Orkiestrę można wesprzeć również na inne sposoby, które nie wymagają nawet wychodzenia z domu, m.in. za pomocą eSkarbonek, czyli „wirtualnych puszek” wolontariuszy. Są one już aktywne i będzie można z nich korzystać do końca najbliższej niedzieli. Warto zatem rozejrzeć się w mediach społecznościowych i sprawdzić, czy ktoś ze znajomych wolontariuszy WOŚP udostępnił w internecie swój indywidualny link, za pomocą którego można wpłacać darowizny online. Donacje można także przekazać za pomocą głównej eSkarbonki. Każdy datek pojawi się na stronie eSkarbonki w postaci serduszka, które można podpisać swoim imieniem lub pozostawić anonimowe.

„Ogromnie cieszy nas fakt, że co roku rośnie zainteresowanie nowoczesnymi narzędziami wspierania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – dzięki nim więcej osób w łatwy sposób może zaangażować się w zbiórkę, a to ostatecznie może owocować większą kwotą zebraną na wsparcie szlachetnego celu. Teraz wystarczy dosłownie kilkanaście sekund, by dorzucić „cegiełkę” od siebie. Dlatego zachęcamy wszystkich gorąco do tego małego gestu, który potrafi zdziałać wiele dobrego. Wspólnie walczymy o to, co bezcenne, czyli o jak największą pomoc dla maluchów, którym sprzęt zakupiony z tej zbiorki może uratować życie” –– mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe.

Podobnie jak w poprzednich latach, Mastercard jest mecenasem „Światełka do nieba” podczas finałowego koncertu WOŚP w Warszawie, które w tym roku odbędzie się w nowej odsłonie. Chwilę przed pokazem ze sceny zostanie ogłoszona też Bezcenna Niespodzianka dla jednego ze sztabów WOŚP, zgłoszonego przez wolontariuszy Fundacji. Każdy z nich przy zakładaniu własnych eSkarbonek miał szansę na zaproponowanie niespodzianki, która ucieszyłaby ich Orkiestrowych przyjaciół.

Nowością w tym roku jest aukcja Allegro dla WOŚP, na którą Mastercard wystawił wraz z braćmi Collins legendarnego Rolls-Royce’a, model Silver Shadow z 1975 r., wyremontowanego i stuningowanego w studio sławnych przedsiębiorców. Całkowity dochód ze sprzedaży auta zostanie przekazany na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a jego nowy właściciel otrzyma dodatkowo Bezcenną Niespodziankę od Mastercard.

Mastercard wspiera Fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy nie tylko w czasie Finałów, ale przez cały rok. Jest również partnerem festiwalu Pol’and’Rock (dawniej Przystanku Woodstock). Donacje dla Fundacji mogą w dowolnym momencie przekazywać też posiadacze kart Mastercard lub Maestro uczestniczący w programie Priceless Specials, przeznaczając na jej rzecz punkty zebrane w ramach programu.

wośp 2019-01-10
Redakcja PRNews.pl
Tagi: wośp

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców