Czytelnik był kiedyś biernym odbiorcą, internet i social media zmieniły obieg informacji. W 2012 roku na YouTube co minutę wrzucano co najmniej 20 godzin filmów, a ich obejrzenie zajęłoby Ci setki lat.

A DZIŚ? Gdzie jest miejsce na Twój komunikat?Digitalizacja przekształciła nie tylko Twoją pracę, ale internet przemienił również pracę dziennikarzy. W redakcjach brakuje czasu, podaj im pomocną dłoń i bądź niezastąpionym źródłem informacji!
Czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami? Wiesz jak dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów? Znasz techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia?
Grzegorz Nawacki i Paweł Sołtys (Puls Biznesu), Jakub Wołosowski (Fakt), Jarosław Kuźniar (Onet), Paweł Gadomski (Polsat), Olek Wandzel (Abstra), Damian Ziąber (Prudential), Stefan Bogucki (Revolut), Grzegorz Marczak (Antyweb.pl), Szymon Milczanowski (Winstone), Agata Wiśniewska-Zaleska (Content Zone) wspólnie stworzyli medialny niezbędnik PR-owca i podpowiedzą Ci m.in. jak:
- budować relacje z dziennikarzami w mediach ekonomicznych a jak tworzyć komunikaty dla dziennikarzy potrzebujących sensacji
- uniknąć wizerunkowej katastrofy Twojej marki w mediach
- wejść w interakcję z dziennikarzami na Twitterze
- wykorzystać podcasty i nowe formaty video w promocji Twojej firmy
- rozmawiać z dziennikarzami, by przekonać ich do Twojej treści
