Do zespołu Obido.pl dołączyły w ostatnich miesiącach dwie doświadczone osoby: Michał Swat i Marcin Krasoń. W połowie roku platforma planuje zacząć działać na rynku trójmiejskim.
Michał Swat i Marcin Krasoń to nowe twarze w zespole obido.pl będącego największą platformą marketingu nowych mieszkań w Polsce. Pierwszy objął stanowisko dyrektora sprzedaży, a drugi – dyrektora PR i komunikacji. Obaj wnoszą do firmy wieloletnie doświadczenie w branży finansowej i nieruchomościowej.
Obido.pl rozwija się coraz szybciej. – Pierwszy milion zarekomendowanych klientom mieszkań zajął nam 30 miesięcy, drugi już 6,5 miesiąca, a trzeci – tylko 4,5 miesiąca – mówi Marian Bruliński, wiceprezes obido.pl. – Na koniec trzeciego kwartału mieliśmy 30 tys. Użytkowników aktywnie poszukujących mieszkania – dodaje Bruliński. Wzmocnienie kadr jest związane z dynamicznym rozwojem firmy. Jeszcze w pierwszym półroczu 2019 r. obido.pl chce rozszerzyć działalność na Trójmiasto, a w kolejnych kwartałach o następne rynki. Aktualnie platforma prezentuje użytkownikom mieszkania z rynku pierwotnego w Krakowie, Warszawie i Wrocławiu.
Marcin Krasoń od 2009 r. był analitykiem rynku finansowego i mieszkaniowego, najpierw w Open Finance, a potem w Home Brokerze. Wykorzystując doświadczenie dziennikarskie z „Forbesa” i „Manager Magazin” przygotowywał poradniki, analizy i raporty rynkowe, które w tradycyjnych i nowoczesnych mediach cytowano tysiące razy. Do jego obowiązków w obido.pl należą relacje z mediami, przygotowywanie analiz i raportów rynkowych na potrzeby dziennikarzy, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna oraz reprezentowanie spółki na wydarzeniach branżowych.
Michał Swat ma ponad 18 lat doświadczenia w branży nieruchomości. Przez ostatnie 10 lat związany był ze sprzedażą inwestycji deweloperskich, a od 2016 r. pełnił rolę ogólnopolskiego dyrektora sprzedaży zarządzającego 500-osobową siecią Home Brokera. Efektem jego działań były tysiące transakcji mieszkaniowych. Jako dyrektor sprzedaży obido.pl, Swat odpowiada za zarządzanie zespołem obsługi deweloperów, nadzór koncepcyjny nad ofertami oraz ekspansję platformy na kolejne rynki.
Źródło: Obido.pl