Vienna Life, jako pierwsza na rynku ubezpieczeń życiowych, wprowadziła E-podpis – innowację, dzięki której klienci mogą w szybki i bezpieczny sposób zawrzeć umowę ubezpieczenia, bez wychodzenia z domu. To rozwiązanie zostało nagrodzone przez redakcję tygodnika „Wprost”.
18 czerwca, w Pałacu na Wyspie w Łazienkach Królewskich, odbyła się gala rozdania Portfeli „Wprost” 2019. Podczas 5. edycji konkursu wręczone zostały nagrody tygodnika dla najlepszych firm w branży finansowej. Vienna Life została nagrodzona w kategorii „Innowacje i rozwiązania przyszłości”, a statuetkę z rąk kapituły odebrał prezes Paweł Ziemba.
– Łatwo jest sobie wyobrazić, jak można wspierać biznes w ubezpieczeniach majątkowych. W ubezpieczeniach na życie, wykorzystanie technologii na rzecz klienta, nie jest rzeczą prostą i naturalną. Rozmawiamy bowiem o produkcie wirtualnym. Nasze rozwiązanie jest krokiem, który w pewien sposób oferuje bezpieczeństwo i wprowadza nas, jako firmę ubezpieczeniową, do trochę innego świata. Świata możliwości, które dają technologie wirtualne. – powiedział Paweł Ziemba, prezes Vienna Life Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group.
Celem wyróżnienia jest promocja najnowszych rozwiązań finansowych na polskim rynku oraz produktów i usług ekonomicznych. Do uczestnictwa w tworzeniu „Portfeli” zaproszono banki i instytucje pośredniczące w obrocie finansowym, firmy doradcze, firmy Fin-Tech oraz związane z usługami z sektora finansowego.
Laureaci „Portfeli Wprost” zostali wyłonieni na podstawie badań opinii konsumentów oraz oceny ekspertów. Pod uwagę brana była przede wszystkim rozpoznawalność marki, dopasowanie oferty do potrzeb rynkowych, przejrzystość oferty, opłaty i prowizje, jakość obsługi, polityka lojalnościowa oraz poziom zaufania klientów.