W czasie przedłużonego weekendu 9-11 listopada odbyła się fuzja operacyjna Banku Millennium i eurobanku – ostatni po fuzji prawnej etap integracji. Od wieczora 10 listopada działają już bankowość internetowa i mobilna, BLIK oraz płatności przez internet. 12 listopada zostaną otwarte oddziały połączonych sieci banków pod marką Banku Millennium. Klienci dawnego eurobanku otrzymali w ten sposób dostęp do pełnej oferty Banku Millennium. Warto podkreślić, że nadal mogą korzystać ze swoich dotychczasowych, funkcjonujących w dawnym eurobanku, produktów i usług.
W drugiej połowie listopada rozpocznie się w mediach ogólnopolskich kampania wizerunkowa połączonego banku z udziałem Piotra Adamczyka i Radosława Kotarskiego.
– Bank Millennium i eurobank rozpoczęły codzienną działalność operacyjną jako jeden bank. Oznacza to jedną markę, ofertę, system bankowości internetowej i mobilnej oraz oczywiście jedną sieć oddziałów, świadczącą obsługę o niezmiennie wysokiej jakości. Bezpośrednio w projekt integracji zaangażowanych było 1,000 osób. Prędkość, z jaką działamy sprawia, że nasza fuzja jest jedną z najszybciej przeprowadzonych na polskim rynku bankowym. Jest to zasługa wszystkich pracowników centrali w Warszawie, Gdańsku i we Wrocławiu, oraz całej sieci placówek. Jako jeden zespół z radością witamy klientów pod marką Banku Millennium – mówi Joao Bras Jorge, Prezes Banku Millennium.
Połączona sieć oddziałów
Od wtorku 12 listopada klienci będą mogli korzystać z obsługi w większej liczbie placówek połączonych sieci. Oddziały Banku Millennium pojawią się w około 200 nowych miejscowościach. Znacznie zwiększy się liczba placówek Banku Millennium w mniejszych miejscowościach. 55% oddziałów połączonego banku zlokalizowanych będzie w miejscowościach do 100 tys. mieszkańców.
Oferta produktowa
Klienci dawnego eurobanku otrzymali dostęp do pełnej oferty produktów i usług Banku Millennium. Jednocześnie mogą korzystać ze swoich obecnych produktów, które będą utrzymane w systemie Banku Millennium. Dzięki połączeniu banków zyskali większy wybór kart płatniczych, dostęp do szerokiej palety produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych, w tym funduszy inwestycyjnych, lokat strukturyzowanych, produktów ubezpieczeniowo-inwestycyjnych. Mogą także skorzystać z atrakcyjnej oferty kredytu hipotecznego, pakietów usług dla zamożnych klientów (np. Prestige) czy też pełnej obsługi rachunków i kredytów małych i średnich firm. Mają możliwość dołączenia do programu rekomendacyjnego „Lubię to polecam”, w którym za polecanie Konta 360° lub Konta 360° Student można otrzymać atrakcyjne nagrody.
Bankowość internetowa i mobilna
Klienci dawnego eurobanku mogą korzystać z nowoczesnego, przyjaznego serwisu bankowości internetowej Millenet i jednej z najlepszych aplikacji mobilnych na rynku, z rozbudowaną listą funkcji, w tym m.in. możliwością otwierania nowych produktów w pełni online. Wystarczy, że zalogują się na stronie eurobanku tak jak dotychczas, swoimi danymi do logowania oraz wykonają prostą aktywację bankowości internetowej Banku Millennium – wystarczy kilka kliknięć. Dodatkowo klienci ci mogą logować się dotychczasowym loginem, a nowe hasło utworzą w procesie aktywacji. Klienci otrzymują pełne informacje o nowym systemie i swoich produktach w przystępnej formie spersonalizowanych filmów, które ułatwią stawianie pierwszych kroków w nowej bankowości elektronicznej. Uruchomienie dostępu do bankowości internetowej Banku Millennium jest możliwe także w oddziałach i za pośrednictwem infolinii. Po aktywacji dostępu do Millenetu klienci mogą pobrać aplikację mobilną banku.
Korzystanie z systemu Millenet umożliwia klientom dawnego eurobanku dostęp do płatności BLIK i przelewów BLIK na telefon (bez potrzeby podawania numeru konta odbiorcy) oraz w najbliższych dniach do płatności zbliżeniowych Apple Pay. Aplikacja mobilna Banku Millennium umożliwi między innymi opłacanie przejazdów autostradą, biletów komunikacji miejskiej oraz parkingów w wybranych miastach Polski, zakup ubezpieczeń OC/AC i turystycznych. Do aplikacji zalogują się odciskiem palca i skorzystają w niej z tymczasowej blokady karty. W Millenecie założą także Profil Zaufany, który otwiera dostęp do szeregu usług e-administracji i złożą wnioski o świadczenia w programach 500+ i 300+. Mogą również obsługiwać online swój kredyt hipoteczny. Oprócz dostępu do podglądu kredytu, klienci mają możliwość wcześniejszej jego spłaty na dowolną kwotę i w dowolnym momencie, bez żadnych ograniczeń. Ponadto zmienią w trybie online datę spłaty raty.
W razie potrzeby pomocy klienci mogą m.in. porozmawiać z chatbotem Millą czy skorzystać z usługi współdzielenia ekranu z pracownikiem banku, który natychmiastowe i precyzyjne przekaże wsparcie w zakresie obsługi Millenetu.
Jedna marka
Wszystkie oddziały dotychczasowej sieci własnej i franczyzowej eurobanku zostały wyposażone w materiały marketingowe obowiązujące w oddziałach Banku Millennium. W drugiej połowie listopada w ogólnopolskich mediach ruszy kampania wizerunkowa, nawiązująca do połączenia banków. W reklamie spotkają się Piotr Adamczyk oraz Radosław Kotarski. Scenerią reklamy uczyniono Gdańsk, a jej akcja toczy się na moście „Ołowianka”, symbolu łączenia i integracji.
Badania, które Bank Millennium przeprowadził wiosną tego roku pokazują, że klienci eurobanku pozytywnie odbierają markę oraz komunikację Banku Millennium. Marki postrzegane są jako bliskie sobie, między innymi w zakresie takich cech jak nowoczesność czy wygoda. Także oferta produktowa Banku Millennium spotkała się z bardzo dobrą oceną ze strony klientów eurobanku, uczestniczących w badaniu.
Źródło: Bank Millennium