Wie.net to nowa platforma sprzedażowa, pozwalająca na daleko idącą personalizację. Prawdziwą rewolucją dla firmy są wprowadzone nowe metody sprzedaży: na odległość oraz bez papieru. Z platformy czynnie korzysta już ponad 6 tys. użytkowników, którzy do tej pory, wystawili za jej pośrednictwem blisko 8 tys. polis ubezpieczeniowych.
Obecnie za pomocą platformy agenci Wiener mogą prowadzić sprzedaż ubezpieczeń rolnych. Specjalnie z tej okazji ubezpieczyciel rozbudował zakres tych polis, oferując ochronę ubezpieczeniową coraz bardziej zautomatyzowanym i zaawansowanym technicznie gospodarstwom. Nowością jest uwzględnienie w ubezpieczeniu dla rolników szkód związanych z korzystaniem z nowoczesnych urządzeń, m.in. dronów, elektrycznych hulajnóg i rowerów, bezzałogowych pojazdów czy sprzętu pływającego.
Już niedługo w Wie.net udostępnione zostaną kolejne produkty, m.in. ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe, turystyczne i dla firm oraz narzędzia pozwalające na personalizację ścieżki sprzedaży. Do wyboru będą 2 rozwiązania: widok 1-kolumnowy – to opcja dla tych, którzy lubią być prowadzeni krok po kroku – oraz widok 2-kolumnowy stworzony z myślą o agentach, którzy cenią sobie szerszą perspektywę i pełen zakres informacji na jednym ekranie. Prace nad systemem zostaną zakończone w połowie 2020 r.
Wdrożenie Wie.net jest jednym z elementów strategii digitalizacji i cyfryzacji Wiener. Do tej pory firma, oprócz platformy sprzedażowej, wprowadziła również szereg rozwiązań związanych z automatyzacją procesów. Zmiany objęły m.in. procesy rozliczeniowe agentów oraz komunikację z klientami.
Źródło: Wiener