Getin Bank poinformował klientów o nowościach w aplikacji Getin Mobile. Użytkownicy będą dostawać więcej powiadomień push o operacjach na rachunku, a powiadomienia w ramach mobilnej autoryzacji będą czytelniejsze.
Getin Bank wprowadza zmiany do swojej aplikacji mobilnej. Od teraz użytkownicy będą dostawać powiadomienia push także o transakcjach kartami, przelewach wychodzących i próbach logowania do bankowości internetowej. Do tej pory otrzymywali jedynie informacje o przelewach przychodzących i płatnościach rat. Zwiększenie liczby powiadomień da klientom pełną informację o tym, co się dzieje na ich rachunku. Powiadomieniami można zarządzać z poziomu zakładki Ustawienia -> Powiadomienia.
Drugą nowością w aplikacji jest zmiana ekranu powiadomień autoryzacyjnych do autoryzacji mobilnej. Od teraz powiadomienia będą bardziej przejrzyste i czytelne. Znajdą się tam takie informacje, jak kwota przelewu, nazwa odbiorcy czy pełny numer rachunku, na który realizowana jest dyspozycja.
Przypomnijmy, mobilna autoryzacja stanowi alternatywę dla standardowych kodów SMS. Użytkownik zamiast przepisywać kod otrzymany w SMS-ie, autoryzuje płatność przez powiadomienie push. Taka usługa staje się obecnie rynkowym standardem – udostępnia ją większość banków na rynku.