Klienci Revolut będą mogli korzystać ze zniżek i zwrotu części wydatków u wybranych akceptantów. Fintech uruchomił w Polsce funkcję Rewards, która będzie dostępna dla użytkowników pakietów Premium i Metal.
Firma podkreśla, że Polska jest dla niej jednym z najważniejszych rynków i nowy program trafia do lokalnych użytkowników wkrótce po premierze w Wielkiej Brytanii i Francji. Revolut Rewards opiera się na dwóch mechanizmach. Pierwszym jest system zniżek, które mają postać kodów podawanych podczas zakupu lub automatycznie aktywowanych podczas płatności kartą na stronie akceptanta. Drugim – moneyback, czyli zwrot określonej części wydatków dokonanych u partnera za pomocą karty płatniczej Revolut.
Aplikacja „uczy się” wzorów wydatków użytkownika i poznaje preferowane przez niego marki. Będzie następnie automatycznie podpowiadać klientowi odpowiednie oferty w ramach Revolut Rewards.
„Chcemy by na platformie, wśród wielu międzynarodowych marek, pojawiały się także wiodące marki z Polski. W dniu premiery udostępniliśmy pierwszych 15 Rewards – większość to znane marki krajowe, m.in. W.KRUK, Wittchen i SMYK. Będziemy stale uzupełniać listę, niebawem pojawią się kolejne topowe marki” – mówi Karol Sadaj, country manager Revolut w Polsce. Wśród zagranicznych partnerów programu znajdują się m.in. Sephora, New Balance i The Body Shop.