Bank Millennium dodał Inteligo do usługi potwierdzenia dochodu z wykorzystaniem logowania do innego banku. Dotychczas potwierdzanie dochodu było dostępne z kont prowadzonych w Alior Banku, ING Banku Śląskim, mBanku, PKO BP, Santander Banku Polska i Banku BNP Paribas.
Potwierdzanie dochodu z wykorzystaniem logowania do innego banku to omnikanałowa usługa, która pozwala klientowi wnioskującemu o kredyt gotówkowy potwierdzić dochód za pomocą logowania do innego banku za pośrednictwem bankowości elektronicznej Banku Millennium. Bank Millennium jako pierwszy bank na rynku wprowadził tę usługę równolegle w trzech kanałach – w bankowości internetowej, oddziale i TeleMillennium, a tuż po udostępnieniu również w aplikacji mobilnej.
Klienci, którzy wnioskują o pożyczkę w modelu dochodowym mogą skorzystać z alternatywnego – względem wyciągu z konta – sposobu potwierdzenia wpływu wynagrodzenia na rachunek. Wystarczy, że pobiorą historię transakcji logując się na konto, na które wpływa ich wynagrodzenie w innym banku, za pośrednictwem Millenetu lub aplikacji mobilnej. Usługa jest dostępna dla tych klientów, od których wymagany jest tylko jeden dokument potwierdzający dochód. W przypadku uzyskania pozytywnej oceny zdolności i wiarygodności kredytowej proces jest w pełni automatyczny.
Omnikanałowość usługi polega na tym, że jest ona dostępna zarówno w bankowości elektronicznej – systemie Millenet oraz aplikacji mobilnej, jak i z poziomu placówki i TeleMillennium. W takim przypadku wniosek wprowadzany jest przez doradcę klienta, a gdy dochodzi do konieczności potwierdzenia dochodu, klient przechodzi przez proces w Millenecie lub aplikacji mobilnej samodzielnie logując się do innego banku i wskazując konto, na które wpływa jego wynagrodzenie. Podpisanie umowy również jest realizowane w Millenecie lub aplikacji, choć klient ma także możliwość podpisania jej w placówce.
Źródło: Bank Millennium